Topic-icon ff voorstellen

• Paul
  • Paul's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 9 months ago #1606 by Paul
ff voorstellen was created by Paul
Wel zo netjes om me ook even voor te stellen hier, dus bij deze een korte introductie.

Ik ben 30 jaar oud, getrouwd en heb 3 kinderen. Wij wonen helemaal in de uithoek van Nederland (Zeeland dus) vlak tegen de grens van Belgie aan.

Ik hou me ondertussen al een paar jaar bezig met forex trading. Ik heb vele opleidingen verslonden, trading systemen uitgetest en natuurlijk ook het nodige leergeld betaald. Wegens tijdgebrek heb ik het afgelopen jaar weinig serieus kunnen traden, maar het doel is om in 2011 daar verandering in te brengen.

In tegenstelling tot de meeste andere leden ben ik echt een technische trader. Dat wil niet zeggen dat ik nooit gebruik zal maken van fundamentele analyse, maar het is niet echt noodzakelijk bij mijn systeem.

Toch vind ik het juist wel interessant om mij meer bezig te houden met fundamentele analyse ter ondersteuning van mijn huidige trading systeem en gewoon omdat ik het interessante materie vindt. Dat is tevens de reden waarom ik me heb aangemeld op deze site. De artikelen van Jelle zijn op dit gebied erg leuk en leerzaam om te lezen, maar hetzelfde geldt voor de onderlinge discussies op het forum en in de chat.

Ik hoop op dat gebied dus nog veel van jullie op te kunnen steken!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 9 months ago #1611 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic ff voorstellen
Hey hallo en welkom!

Alhoewel de fundementalisten inderdaad sterk vertegenwoordigd zijn in de shoutbox, benje heus niet de enige technische trader hoor ;)

Succes met traden en hoop hier vaker posts van je te zien!

More
8 years 9 months ago #1619 by Jelle
Replied by Jelle on topic ff voorstellen
He Paul, van harte welkom op het forum!

Als technisch en ervaren traden ben je zo mogelijk nog MEER welkom, omdat, zoals Jules al zegt, het zeker in de shoutbox vaak een fundamentalistisch getint kippenhok is :)

Maar er zijn inderdaad ook een aantal andere goede technische traders op het forum en voor ons "fundamentalisten" is het juist erg fijn dat die groep alleen maar groter wordt. Dus kom maar door met die fibonacci levels, double bounce retracements en candlestick patterns! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 9 months ago #1625 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic ff voorstellen
Hey Paul,

Yep, we meet again...

Lui, hou deze in de gaten want je kunt veel van hem leren ;)

Bijvoorbeeld hoe je als donk moet pokeren, maar ook hoe je winstgevend moet traden.

Succes P!

Zee

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.161 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl