Topic-icon giga in tha house!

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1652 by gigagonnie
giga in tha house! was created by gigagonnie
Hallo allemaal! Nadat andere bekenden (Jonkie, Paul, EastClintwood, Seasalt McFish) bij deze club zijn aangesloten meld ik mij hier ook aan.
Ik heb een paar jaar gepokerd en was daarbij voor de gezelligheid aangesloten bij een community (diezelfde als waar Seasalt voor schrijft :laugh: ). Via één van hen ben ik in aanraking gekomen met Forex, waar ik mij nu sinds een half jaar in aan het verdiepen ben.

Poker tiltte mij enorm, en Forex doet dat nog harder, hahaha! Alleen het grote verschil is dat ik poker niet zo leuk meer vond, je stopt er een hoop uren in en komt maar langzaam vooruit (ikke wel in ieder geval). Forex lijkt mij goed te liggen. Ik ben nl. zeer analytisch ingesteld, ik ben Controller van beroep. Wat andere details voor wie t leuk vindt: ik ben 36 jaar, heb twee kindjes (5 en 2) en hoop mijn Forex kennis hier verder uit te breiden. Ik heb sinds een paar maanden een live account, waar ik mijn tegoed door een paar donkacties flink zag slinken, maar inmiddels heb ik de weg terug omhoog gevonden. Sinds half december heb ik de spreekwoordelijke knop omgezet en probeer ik alleen de meest veelbelovende trades eruit te pikken. Tot nu toe gaat dat niet overdienstelijk, sinds die tijd een paar honderd pips in de plus. Ik zie mijzelf nog steeds als een beginner en trade daarom lots van 2000 totdat ik lange tijd steady winst draai. Mijn grootste valkuil is me door mijn emoties laten meeslepen (een verliesgevende trade compenseren door een grotere te openen) of bang te zijn actie te missen. Maar ook dat krijg ik steeds beter onder controle.

Mijn droom zou zijn om er ooit van te kunnen leven, maar geen idee of dat realistisch is. Voorlopig stel ik mijn doel op 10% rendement per maand. Tot gauw!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1654 by Seasalt-McFish