Topic-icon giga in tha house!

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1652 by gigagonnie
giga in tha house! was created by gigagonnie
Hallo allemaal! Nadat andere bekenden (Jonkie, Paul, EastClintwood, Seasalt McFish) bij deze club zijn aangesloten meld ik mij hier ook aan.
Ik heb een paar jaar gepokerd en was daarbij voor de gezelligheid aangesloten bij een community (diezelfde als waar Seasalt voor schrijft :laugh: ). Via één van hen ben ik in aanraking gekomen met Forex, waar ik mij nu sinds een half jaar in aan het verdiepen ben.

Poker tiltte mij enorm, en Forex doet dat nog harder, hahaha! Alleen het grote verschil is dat ik poker niet zo leuk meer vond, je stopt er een hoop uren in en komt maar langzaam vooruit (ikke wel in ieder geval). Forex lijkt mij goed te liggen. Ik ben nl. zeer analytisch ingesteld, ik ben Controller van beroep. Wat andere details voor wie t leuk vindt: ik ben 36 jaar, heb twee kindjes (5 en 2) en hoop mijn Forex kennis hier verder uit te breiden. Ik heb sinds een paar maanden een live account, waar ik mijn tegoed door een paar donkacties flink zag slinken, maar inmiddels heb ik de weg terug omhoog gevonden. Sinds half december heb ik de spreekwoordelijke knop omgezet en probeer ik alleen de meest veelbelovende trades eruit te pikken. Tot nu toe gaat dat niet overdienstelijk, sinds die tijd een paar honderd pips in de plus. Ik zie mijzelf nog steeds als een beginner en trade daarom lots van 2000 totdat ik lange tijd steady winst draai. Mijn grootste valkuil is me door mijn emoties laten meeslepen (een verliesgevende trade compenseren door een grotere te openen) of bang te zijn actie te missen. Maar ook dat krijg ik steeds beter onder controle.

Mijn droom zou zijn om er ooit van te kunnen leven, maar geen idee of dat realistisch is. Voorlopig stel ik mijn doel op 10% rendement per maand. Tot gauw!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1654 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic giga in tha house!
Heeey Gonnie!

Leuk je hier ook weer te treffen :)

Je bent toch geen stalker? :PP

Nah, ik denk dat we van jou nog veel gaan leren want je duikt er best serieus in.
Veel succes met de weg terug, waarschijnlijk zie je mij daar ook wel worstelen B)

More
8 years 11 months ago #1655 by Jelle
Replied by Jelle on topic giga in tha house!
He Giga, hartelijk welkom op het forum!

Leuk om te lezen hoe je zoal tot forex bent gekomen. Voor velen van ons was poker het voorportaal. Toch ook een spelletje waarbij je je zenuwen in bedwang moet proberen te houden, en bij iedere beslissing je winstverwachting mee moet nemen.

Slim dat je wat kleinere lots trade tot de je een steady winst draait. Dit is echt een van de belangrijkste dingen die je kunt doen om je kansen op succesvol traden op de lange termijn te vergroten. Veel traders willen meteen met grote lots traden, blazen hun account een paar keer op en stoppen er dan mee. Veel beter om het klein te houden tot je ook daadwerkelijk winst maakt.

Nogmaals van harte welkom en ik hoop veel van je te zien op het forum!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 11 months ago #1656 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic giga in tha house!
He Gon, leuk dat je er nu ook bent !
We zetten de tent hier op z'n kop.. serieus bedoeld natuurlijk hehe.. :laugh:

Dus kom maar op met die charts! :woohoo:
groet,

Jonkie76

More
8 years 11 months ago #1657 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic giga in tha house!
Welkom hier en suc6

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.171 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl