Topic-icon raymond20001

• raymond20001
  • raymond20001's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
8 years 8 months ago #1814 by raymond20001
raymond20001 was created by raymond20001
hoi,

Ik ben Raymond, houd me al een tijd bezig met handelen op de beurs, ben begonnen ergens in de jaren 90 met aandelen en beleggingsfondsen, later met indexopties, en ook wel eens met futures gehandeld. Het is geen onbekend terrein, al heb ik de laatste jaren weinig gehandeld. Lijkt me om te beginnen met forex, ook omdat vrij toegankelijk, dat geldt voor opties/futures zeker niet. Maar ga eerst alle artikelen doornemen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 8 months ago - 8 years 8 months ago #1815 by Jelle
Replied by Jelle on topic raymond20001
He Raymond, van harte welkom op het forum!

Zo te lezen ben je al behoorlijk bekend met de financiele wereld / markten en zal het handelen op de forex je wel eens erg goed kunnen bevallen. Zelf was ik vroeger net als jij ook al bezig met aandelen en opties, maar vind handelen in valuta uiteindelijk toch leuker, vooral ook omdat het financiele nieuws er vaak een directe impact op heeft (veel forexinfo leden zijn overigens meer die hard technische traders, maar ik blijf een zwak houden voor het (mede) nieuws gerichte traden)

De artikelen doorlezen is zeker een goed idee.

Nog een tip: begin met kleine posities. Je kunt tegenwoordig ook met pips van 10 cent of nog minder handelen, dus waarom zou je meteen voor een $1 per pip gaan als het niet hoeft. Uitbouwen en groter worden kan later altijd nog, als je aan jezelf bewezen hebt dat je winstgevend kunt traden.

In ieder geval veel succes alvast en als je vragen hebt: aarzel niet ze te stellen! :)

Oh, en nog wat handige info over forex brokers:

plus500 : heeft een heel breed aanbod -naast forex ook aandelen en grondstoffen. Leden van forexinfo krijgen bovendien behalve $30 zonder te hoeven storten ook nog eens $60 extra in hun account bij een eerste storting van $200. (hier meer info erover: plus500 bonus )

markets.com : professionele broker, oa gereguleerd door AFM, bezig om een van de beste forex brokers te worden.

eToro : wordt vaak genoemd als beste broker voor beginners. Hele vriendelijke interface die je snel onder de knie zult hebben.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 8 months ago #1817 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic raymond20001
Welkom bij de club Raymond!

More
8 years 8 months ago #1819 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic raymond20001
Welkom hier!

More
8 years 8 months ago #1820 by Eastclintwood
Replied by Eastclintwood on topic raymond20001
Welkom raymond!

Suc6 met je trades :)

More
8 years 8 months ago #1821 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic raymond20001
Succes!

Dat de pips mogen binnenstromen zoals de Amazone naar de oceaan!

More
8 years 8 months ago #1826 by Representative
Replied by Representative on topic raymond20001
Hey Raymond,

Welkom op het forum! Hoop nog meer van je te zien hier!

Gr,

Rep

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.582 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl