Topic-icon It's Bucky!

More
8 years 8 months ago #2075 by Bucky
It's Bucky! was created by Bucky
Hey allemaal, ff voorstellen. Mijn naam is Chen, ik woon in Zuid-Holland en ben een groentje op het gebied van forex, maar wil me er graag in verdiepen (een goeie vriend van me is er al een tijdje zoet mee en heeft me uiteindelijk aangestoken). Ik ben vooral op zoek naar info over het openen van een demo-account: wie, wat, waar, tips zijn welkom! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 8 months ago #2076 by Jelle
Replied by Jelle on topic It's Bucky!
He Bucky, hartelijk welkom op het forum!

We zijn ooit natuurlijk allemaal als groentje begonnen, maar ik kan je alvast beloven dat je alweer een stuk minder groen zult zijn na het lezen van de artikelen op forexinfo forex strategie artikelen

Wat betreft goede demo accounts. Er zijn verschillende forex brokers waar je een demo account kan openen, eigenlijk bijna allemaal tegenwoordig, maar als je echt helemaal nieuw bent als forex traders zijn er wel 2 brokers die eruit springen voor die eerste voorzichtige stapjes:

eToro . Vaak genoemd als beste broker voor beginners. Overzichtelijke interface.

Plus500 . $30 gratis zonder zelf te hoeven storten, plus nog eens $60 als je je eerste $200 stort. (dat laatste is overigens exclusief voor forexinfo leden. (lees hier hoe je de bonus kunt krijgen)

Als je meteen een meer serieuze broker wil proberen dan is Markets.com een goede optie. Deze broker wordt oa door de AFM gereguleerd en heeft een uitstekende klanten service. Ook bij hen is het mogelijk om een demo account te openen.

Hoop dat je er wat aan hebt! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 8 months ago #2078 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic It's Bucky!
Voor demo Traden zou ik idd eToro kiezen, en dar hangt ook een leuke community en challenges omheen waar je aan mee kan doen. PLus de info die je hier kan vinden, zijn je eerste stapjes op de markt zo gezet B)

More
8 years 8 months ago #2079 by Representative
Replied by Representative on topic It's Bucky!
Hey Bucky,

Hartelijk welkom op het forum!

eToro is inderdaad de beste om mee te beginnen (alhoewel ik zelf met FXCM begonnen ;) ) Daarna kan ik je zeker FXCM aanraden!

Hoop dat je de site nuttig vind, en voor vragen kan je natuurlijk altijd op het forum terecht, of een pmetje sturen!

Gr,

Representative

• m_luijckx
  • m_luijckx's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Mechanical Trader - TrendFollower
More
8 years 8 months ago #2080 by m_luijckx
Replied by m_luijckx on topic It's Bucky!
Welkom Bucky!

op deze site zit je zeker goed als groentje. Lees vooral ook alle artikelen die onder het kopje 'Forex Strategie' staan.

Succes!

Gr. M_Luijckx

More
8 years 8 months ago #2088 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic It's Bucky!
Welkom.

eToro is inderdaad een fijn platform om eens mee te beginnen op demo.
Laat maar weten hoe het gaat en als je na verloop live wilt gaan en vragen hebt dan horen we ze hier wel

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.337 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl