Topic-icon Hallo allemaal

• janouwens
  • janouwens's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
8 years 7 months ago - 8 years 7 months ago #2257 by janouwens
Hallo allemaal was created by janouwens
Ik ben nu zo'n beetje twee maanden met een demo account aan het expirimenteren met diverse EA's op een MT4 platform, om zo een beetje te begrijpen hoe ik geld zou kunnen verdienen met forex.

Ik vind dit best wel leuk, en om de vragen te beantwoorden die ik oploop google ik vaak, zodoende ben ik hier op dit forum terecht gekomen.

Zo kwam ik ook tegen dat als ik een real account nam bij plus500 zou ik 25 euro krijgen zonder eerst zelf te storten, waar ik direct mee kon traden.

Ik heb de instructies gevolgd van deze site:
www.forexinfo.nl/forexinfo-acties/traden-bij-plus500

SMS code ingevoerd, maar helaas blijft bij mij Available op 0,00 staan. De software van plus500 is ook al een keer zijn connectie verloren in de 15 minuten tijd die ik hem aan had staan, lijkt mij niet zo goed als je trades open heb staan.

Je zou kunnen zeggen dat dit aan mijn internet verbinding zou kunnen liggen, maar bij alle andere brokers heb ik dat nog niet gehad.

Ik blijf voorlopig maar even op demo accounts traden for fun.

In ieder geval allemaal de groeten, ik blijf dit forum wel volgen om alles te leren.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #2258 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Hallo allemaal
Welkom op het forum.

Wellicht dat Jelle, de man achter deze community misschien dat probleempje van gratis cash voor je kan verifieren bij Plus500?

We hopen je vaker te zien!

groet,

Jonkie76

More
8 years 7 months ago #2259 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo allemaal
Van harte welkom op het forum Jan!

Leuk dat je ook met forex aan de gang bent, al is het natuurlijk jammer dat je je 25 euro gratis nog niet gehad hebt. Om dit op te lossen kun je toch het beste even contact met Plus500 zelf opnemen. De actie loopt al best een tijdje en er hebben al heel veel mensen van gebruik gemaakt, dus het is vast zo opgelost. Wij kennen Plus500 in ieder geval als een betrouwbare broker, die tegenwoordig ook een FSA licentie heeft (Britse beurswaakhond).

Ik heb je forexnews link even vervangen door de forexinfo link. Daar staat namelijk ook nog informatie bij over hoe je nog eens $60 extra kunt krijgen nadat je de $30 no deposit gescoord hebt.

Laat het graag even weten als je de bonus van Plus500 gehad hebt. :)

En als je andere vragen hebt, aarzel niet ze te stellen!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 7 months ago #2260 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Hallo allemaal
Hallo en welkom.

Aangezien de carnaval voor de deur staat heb ik speciaal dit welkomstnummer uitgezocht voor je ;)

More
8 years 7 months ago #2261 by zeebaars
Replied by zeebaars on topic Hallo allemaal
Welkom Jan,

Bij mij stond de 25$ er meteen op en is de verbinding nog nooit uitgevallen.
Best even met hun mailen denk ik.
Met echt geld traden is toch altijd ietsje leuker (net als bij poker), en je kan het hier gratis proberen.

Alvast veel succes.

groeten,
Zeebaars

accountcijfers kunnen niet liegen, mensen des te beter...

• janouwens
  • Groentje
  • Groentje
More
8 years 7 months ago #2288 by janouwens
Replied by janouwens on topic Hallo allemaal
Hallo allemaal

Ik heb inderdaad een email gestuurd, en ik heb inmiddels mijn 25 dollar gekregen.

Alleen over dat uitvallen, ik moet steeds om de zoveel uren opnieuw inloggen, ik weet niet of dit normaal is, ik doe dit wel op een laptop waarvan mijn beeldscherm wel uitgaat maar niet de com zelf.

Leuk filmpje trouwens Jules en met echt geld lijkt mij ook leuker zeebaars, alleen durf ik nu wat minder gauw te reageren als mijn indicater op mt4 zegt buy or sell. Het lijkt wel als ik nu met echt geld wil traden en mijn indicater zegt buy, dat het ineens andersom lijkt te zijn.

Maar ja ik noem het maar plankenkoorts.

In iedergeval allemaal bedankt en de groeten en vele pips.

More
8 years 7 months ago #2289 by Jelle

Alleen over dat uitvallen, ik moet steeds om de zoveel uren opnieuw inloggen, ik weet niet of dit normaal is, ik doe dit wel op een laptop waarvan mijn beeldscherm wel uitgaat maar niet de com zelf.

Ik denk dat het hiermee te maken heeft. De standby stand van je laptop zal waarschijnlijk niet meer pingen naar de trading software van Plus500, waardoor deze ervan uitgaat dat je weg bent en je sessie afsluit. Dat heeft natuurlijk geen invloed op open posities die je hebt, maar het is wel een extra reden om -zeker als je nog een beginnende trader bent- altijd een stop/loss en take/profit in te stellen.

Nog een tip voor het traden met echt geld: hou het -zeker in het begin- bescheiden. Handel met kleine bedragen die je makkelijk kunt missen en zorg altijd dat je van tevoren instelt hoeveel je maximaal kunt verliezen (de stop/loss) . En het is altijd slim om ook te blijven demo traden, bijvoorbeeld om nieuwe trading strategieen te testen.

Aarzel niet als je vragen hebt, want daar is het forum voor bedoelt.

En hou ons op de hoogte he, altijd leuk om te lezen over die eerste trading maanden! :)

• janouwens
  • Groentje
  • Groentje
More
8 years 7 months ago #2290 by janouwens
Replied by janouwens on topic Hallo allemaal
Hallo Jelle,

Ik heb inmiddels de software van Plus500 op mijn huiscom geinstalleerd, ik denk wel dat dat beter gaat.

Maar ik had ergens iets gelezen dat er ook online op een server de software stond waar je op kon inloggen om te traden, misschien is dat wat voor de laptop, zodat ik niet aan huis bent gebonden.

Ik hou jullie op de hoogte

More
8 years 7 months ago #2291 by Jelle

Maar ik had ergens iets gelezen dat er ook online op een server de software stond waar je op kon inloggen om te traden, misschien is dat wat voor de laptop, zodat ik niet aan huis bent gebonden.

Klopt, dat is de webtrader van plus500. (zie de plus500 website). Die is o.a. ook geschikt voor mac gebruikers en iedereen die het trading platform niet op zijn desktop heeft. Je kunt daar inderdaad gewoon mee inloggen en dan daar al trades uitvoeren.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.224 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl