Topic-icon De Trademanager

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 6 months ago #2431 by De-TradeManager
De Trademanager was created by De-TradeManager
Eigenlijk moet ik mij een beetje schamen, want ik ben al ruim een week een vrij frequente bezoeker van deze site en nu pas neem ik de moeite om mij even voor te stellen.

Mijn naam is Marcel van Vliet en ik sinds ongeveer een jaar hou ik mij bezig met het traden op Forex. Ik doe dit bijna dagelijks. Hiervoor heb ik al ruime ervaring opgedaan in het handelen in andere effecten zoals aandelen en fondsen, maar Forex is gewoon leuker.

Tussen de trades in heb ik ook een hobby site over traden waarop ik regelmatig artikelen plaats, maar waarop ook ruimte is voor gastauteurs. Ook ben ik best wel regelmatig op dit forum te vinden, dus als je vragen of opmerkingen hebt, dan hoor ik die graag.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #2435 by Jelle
Replied by Jelle on topic De Trademanager
We hebben elkaar natuurlijk al een paar keer gesproken, maar hierbij alsnog van harte het officiele forexinfo welkom! :)

Meer ervaren forex traders zoals jij zijn natuurlijk dubbel zo welkom. Niet alleen omdat je veel kennis bezit die erg nuttig kan zijn voor meer beginnende forex traders, maar ook omdat het leuk is om te sparren juist met traders die al wat verder zijn.

Overigens, voor iedereen die dit leest, je trading blog is een echte aanrader, hartstikke leuk om te lezen!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.151 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl