Topic-icon even voorstellen

More
8 years 1 week ago #4016 by geluk
even voorstellen was created by geluk
Hoi allemaal,
ik wil me even voorstellen.
mijn naam is Geluk en ik ben 19 jaar. ik werk in de bouw. Al langere tijd kijk ik uit naar forex. Ik vind het interessant om te zien hoe de markt zich op en neer beweegd. de passie en liefde iz zodanig gegroeid dat ik me een voel met de markt. ik heb het idee dat ik weet wanneer de valutapaar stijgt en zakt. ik ben jaren terug gegaan in de grafieken om even mijn kunde te testen. het lijkt erop dat ik regelmatig gelijk heb. ik kan me natuurlijk ook enorm vergissen en van een koude kermis thuis komen :) ik heb het nog niet live uitgeprobeerd ivm werk. deze week ben ik vrij en wil van de gelegenheid gebruik maken. middels een blog wil ik live mij trades plaatsen. ik heb al een demoaccount van 20000$ bij fxcm.
graag heb ik nog wat informatie voor het plaatsen van orders nodig. ik hoop dat jullie forex liefhebbers mij hiermee kunnen helpen. ik zal met plaatjes mijn vragen stellen in een blog.
Groeten,
Geluk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 week ago #4023 by Jelle
Replied by Jelle on topic even voorstellen
He Geluk, van harte welkom op het forum!

Moest bij Je naam meteen denken aan Guus Geluk uit de Donald Duck. Maakt een plaatje voor je avatar in ieder geval alvast heel makkelijk. :)

Zelf krijg ik ook nog altijd niet genoeg van gewoon het simpele volgen van de koersen, kijken hoe de grafiek langzaam voortkronkelt, patronen proberen te ontdekken, en de kick als je een juiste voorspelling hebt gedaan.

Dit forum is de aangewezen plek voor het stellen van vragen over het plaatsen van orders op de forex en andere zaken die te maken hebben met de valuta handel. Ze in een eigen blog stellen is helemaal slim, want daar kun je dan makkelijk een soort centraal punt van maken waar je ook je eigen ontwikkeling als forex trader kunt bijhouden.

Er zijn inmiddels ook al aardig wat forexinfo leden die een blog bijhouden in het forex blogs subforum hier.

Veel succes met het vervolg van je forex carriere alvast!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 1 week ago #4026 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic even voorstellen
Welkom op het forum Geluk. Je past denk ik helemaal in het straatje van Jelle.. Jelel is namelijk ook een echte wizard als het gaat om het voorspellen koersen.

ZOals Jelle al zei, open een blog in de blog sectie, en er zijn vast mensen die je van info voorzien..

groet,

Jonkie76

More
8 years 1 week ago #4032 by zeebaars
Replied by zeebaars on topic even voorstellen
hey Geluk, welkom hier.
Veel succes.
Groet,
Zeebaars

accountcijfers kunnen niet liegen, mensen des te beter...

More
8 years 1 week ago #4033 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic even voorstellen
Welkom en veel succes.
Ben benieuwd naar je avontuur komende week

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.162 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl