Topic-icon Nieuw, dus even voorstellen!

• Vellizaat
  • Vellizaat's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4340 by Vellizaat
Nieuw, dus even voorstellen! was created by Vellizaat
Hallo allemaal,

Ik ben Vellizaat en ben nieuw met het handelen op forex. Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het oefenen bij de broker 'Plus500'. Dit vond ik zo interessant dat ik mij er ook maar is goed ben in gaan verdiepen welke strategie ik nou het beste kan toepassen.

Na veel gelezen te hebben onder ander op dit forum leek mij het interessant om de strategie van Jonkie76: 'Trend Trading volgens Jonkie76' uit te proberen. Hieronder de link:

www.forexinfo.nl/forex-forum/22-forex-trading-systemen/1269-trend-trading-volgens-jonkie76

Maar hier had ik een vraag op. Weet iemand in welk programma deze grafieken worden getekend? De indicatoren die hier worden gebruikt kan ik niet toepassen met de broker Plus500.

Alvast bedankt en jullie horen zeker nog meer van mij!

Met vriendelijke groeten,
Vellizaat

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #4341 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuw, dus even voorstellen!
He Vellizaat, van harte welkom op het forum!

Zo te lezen ben je in ieder geval al op de goede weg, omdat je je serieus aan het verdiepen bent in het zoeken naar een goede strategie. Daarnaast zijn natuurlijk ook andere zaken belangrijk, zoals o.a. goed money management en een gedisciplineerde mindset, maar als je serieus met traden aan de slag gaat komt je dit tijdens het verdiepen ongetwijfeld tegen.

Ik weet zo niet welk programma Jonkie heeft gebruikt voor het loslaten van de indicators op de grafieken, goed mogelijk dat het van het trading platform is van de broker waar hij trade. Maar hij zal deze vraag vast zelf wel beantwoorden. :)

Alvast veel succes met je forex carriere en aarzel niet om (meer) vragen te stellen!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 11 months ago #4343 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Nieuw, dus even voorstellen!
Welkom.

Ik denk dat Jonkie Metatrader4 (MT4) gebruikt heeft. Echter volgens mij moet het mogelijk zijn om de meeste indicatoren die in Jonkie's post staan ook bij andere platformen op te roepen.

Mt4 is een soort van "uniform" platform dat door veel verschillende brokers aangeboden wordt. Ze zullen echter op hun site met name hun eigen software in the picture zetten, maar als je even zoekt zie je wel dat de meeste MT4 aanbieden. Van plus500 weet ik dat overigens niet.
Als je niet vies bent van een potje technische analyse dan kan ik je MT4 zeker aanbevelen. Echter val niet in de verleiding om meer dan een handvol indicatoren op je charts los te laten. Dit komt het traden meestal niet ten goede.

Ach ja, in ieder geval succes en een leerzame tijd toegewenst!

• Vellizaat
  • Vellizaat's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4345 by Vellizaat
Replied by Vellizaat on topic Nieuw, dus even voorstellen!
Ten eerste bedankt voor dit welkom!

Ik heb net Metatrader4 (MT4) gedownload en kan hier al een stuk meer mee dan wat ik allemaal met Plus500 kan!

Bij welke broker handelen jullie zelf eigenlijk?

Met vriendelijke groeten,
Vellizaat

• Ultimate-strategy
  • Ultimate-strategy's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
7 years 11 months ago #4346 by Ultimate-strategy
Replied by Ultimate-strategy on topic Nieuw, dus even voorstellen!
Welkom en succes

ik handel bij plus 500

"Cut your losses and let your profits run"

More
7 years 11 months ago #4348 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Nieuw, dus even voorstellen!
Hoi Vezilaat.. hier is Jonkie76 dan eindelijk verschenen, om antwoord te geven op je vraag over de indicatoren.

In de tijd dat ik deze strategie hier op forexinfo heb gepubliceerd handelde ik via het platform van ForexYard. Echter de video's die je in de strategie ziet zijn niet van mijzelf maar van HectorTrader. Het platform wat daar gebruik wordt is inderdaad van MT4.

De indicatoren die daar ingesteld staan zijn moving averages, en deze zijn ook bij Plus500 te gebruiken. De kleurtjes van je MA's en die van je chart kan je natuurlijk helemaal naar eigen wens instellen. De een houd van een zwarte achtergrond, de ander van een witte. Dus dat is persoonlijk.

Vind het heel verstandig dat je met deze strategie begonnen bent. Hierin wordt de basis van het technisch handelen op een verantwoorde manier uitgelegd.

Dus welkom op forexinfo, maak een blog aan, en post daar al je vragen en laat je ontwikkelingen zien. Er zijn dan altijd wel mensen die je het een en ander kunnen vertellen. Iedereen gebruikt zijn eigen systeem, maar de basiskennis is hetzelfde..

Dus succes!

groet,

Jonkie76

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.185 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl