Topic-icon Nieuw, dus even voorstellen!

• Vellizaat
  • Vellizaat's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 11 months ago #4340 by Vellizaat
Nieuw, dus even voorstellen! was created by Vellizaat
Hallo allemaal,

Ik ben Vellizaat en ben nieuw met het handelen op forex. Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het oefenen bij de broker 'Plus500'. Dit vond ik zo interessant dat ik mij er ook maar is goed ben in gaan verdiepen welke strategie ik nou het beste kan toepassen.

Na veel gelezen te hebben onder ander op dit forum leek mij het interessant om de strategie van Jonkie76: 'Trend Trading volgens Jonkie76' uit te proberen. Hieronder de link:

www.forexinfo.nl/forex-forum/22-forex-trading-systemen/1269-trend-trading-volgens-jonkie76

Maar hier had ik een vraag op. Weet iemand in welk programma deze grafieken worden getekend? De indicatoren die hier worden gebruikt kan ik niet toepassen met de broker Plus500.

Alvast bedankt en jullie horen zeker nog meer van mij!

Met vriendelijke groeten,
Vellizaat

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #4341 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuw, dus even voorstellen!
He Vellizaat, van harte welkom op het forum!

Zo te lezen ben je in ieder geval al op de goede weg, omdat je je serieus aan het verdiepen bent in het zoeken naar een goede strategie. Daarnaast zijn natuurlijk ook andere zaken belangrijk, zoals o.a. goed money management en een gedisciplineerde mindset, maar als je serieus met traden aan de slag gaat komt je dit tijdens het verdiepen ongetwijfeld tegen.

Ik weet zo niet welk programma Jonkie heeft gebruikt voor het loslaten van de indicators op de grafieken, goed mogelijk dat het van het trading platform is van de broker waar hij trade. Maar hij zal deze vraag vast zelf wel beantwoorden. :)

Alvast veel succes met je forex carriere en aarzel niet om (meer) vragen te stellen!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."