Topic-icon Ik wil me ook even netjes voorstellen

More
7 years 9 months ago #4354 by Rimo
Hallo,

Hierbij wil ik me even voorstellen,is wel zo netjes.
Mijn naam hier is Rimo,maar in het echte leven heet ik Richard.
Ik ben 38 jaar,getrouwd en 3 kinderen,13,11 en 3 jaar.
Ooit ben ik weleens bezig geweest met forex,maar ik was toen hebberig en dacht snel geld te kunnen verdienen,niet dus.
Het ging heel even goed,maar was heel snel alles kwijt.
Toen dacht ik ,dit is niets voor mij dit gaat me teveel geld kosten.
En zeker in deze dure tijden en ook nog een gezin moet je gewoon opletten wat je met je geld doet,dus ben ik erachter dat money management zeer belangrijk is om financieel en psychisch te overleven ;)
Nu wil ik het anders aanpakken,eerst weten waar je mee bezig bent,en dan er mee bezig gaan,ik deed dat andersom en dat werkt dus echt niet :S
Ik ga ook een blog beginnen om vragen te stellen en te vertellen wat ik doe en hoe ik het wil gaan doen.
En uiteraard hoop ik hier veel te leren van de ervaren traders :)

Groeten,
Richard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 9 months ago #4356 by dickieb
Replied by dickieb on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
Ook welkom Richard,komt me bekent voor en zit op dezelfde breedte als jij, we gaan ervoor man gewoon rustig aan de goede kant op.
gr dick

More
7 years 9 months ago #4357 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
Hoi Rimo,

Nogmaals welkom op het forum.
Tja, soms moet je eerst wat gebeuren voordat je serieus dingen gaat aanpakken.
Forex is helaas geen makkelijke manier van centjes verdienen zoals ze op de vele websites doen geloven. Maar... als je eenmaal een werkende strategie voor je eigen ik hebt gevonden, kijk dan wordt het leuk.. want of je nu met centen handeld of met tientjes, je strategie veranderd niet..

Dus tip: lees de basis artikelen hier opde website door, en check dan de thread waar ik voor beginners het Trendtraden volgens Jonkie76 uitleg.
Dit is een eenvoudig uitgelegde strategie, waar je snel mee uit de voeten kunt.

1e tip, oefen altijd eerst op een demo account om te kijken of een bepaalde strategie je past en dat het doet wat je in gedachten had. Geeft niet op na 1 of 2 foutieve trades.. doe dat een paar weken, totdat je genoeg zelfvertrouwen hebt om het ook live uit te voeren..

Maar goed, laat ik niet te veel op de zaken vooruit lopen, start een blog, leg je bedoeling uit, en stel daar al je vragen. Er zijn hier altijd wel mensen die je het een en ander kunnen uitleggen.

groet,

Jonkie76

More
7 years 9 months ago #4359 by Rimo
Replied by Rimo on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
dickieb schrijft:

Ook welkom Richard,komt me bekent voor en zit op dezelfde breedte als jij, we gaan ervoor man gewoon rustig aan de goede kant op.
gr dick

Dank je Dick!
We gaan er inderdaad voor,samen staan we sterker ;)

More
7 years 9 months ago #4360 by Rimo
Jonkie76 schrijft:

Hoi Rimo,

Nogmaals welkom op het forum.
Tja, soms moet je eerst wat gebeuren voordat je serieus dingen gaat aanpakken.
Forex is helaas geen makkelijke manier van centjes verdienen zoals ze op de vele websites doen geloven. Maar... als je eenmaal een werkende strategie voor je eigen ik hebt gevonden, kijk dan wordt het leuk.. want of je nu met centen handeld of met tientjes, je strategie veranderd niet..

Dus tip: lees de basis artikelen hier opde website door, en check dan de thread waar ik voor beginners het Trendtraden volgens Jonkie76 uitleg.
Dit is een eenvoudig uitgelegde strategie, waar je snel mee uit de voeten kunt.

1e tip, oefen altijd eerst op een demo account om te kijken of een bepaalde strategie je past en dat het doet wat je in gedachten had. Geeft niet op na 1 of 2 foutieve trades.. doe dat een paar weken, totdat je genoeg zelfvertrouwen hebt om het ook live uit te voeren..

Maar goed, laat ik niet te veel op de zaken vooruit lopen, start een blog, leg je bedoeling uit, en stel daar al je vragen. Er zijn hier altijd wel mensen die je het een en ander kunnen uitleggen.

groet,

Jonkie76

Hallo Jonkie76,

Dank je voor het welkom.
Ik ga hier zeker even tijd voor nemen om het één en ander te gaan lezen hier,maar daar wil ik even op een rustig moment de tijd voor nemen,dus niet nu met de kids om me heen hahaha
Ook ga ik jou uitleg betreft het Trendtraden doornemen.
Mijn blog heb ik inmiddels geplaatst en hoop daardoor ook weer tips en advies te krijgen.
Ik heb er zin in en merk al dat er vel mensen zijn die anderen willen helpen,helmaal geweldig.

Richard

More
7 years 9 months ago #4366 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
Welkom

More
7 years 9 months ago #4371 by Jelle
Replied by Jelle on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
Welkom op het forum Rimo!

En weer een pappa met drie kinderen erbij, steeds meer pappa's hier :)

Ik heb al wat tips op je blog gegeven, maar bij deze dus nog een hartelijk welkom; erg leuk dat je je even voorstelt op deze manier.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 9 months ago #4373 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
Dit is een samenkomst zoals Daddy Day Care, maar dan zorgen we niet voor kids, maar voor de pappa's .. zijn die ook ff uit de sleur ;-)

More
7 years 9 months ago #4375 by zeebaars
Replied by zeebaars on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen
Hoi Rimo,

Welkom op dit forum en veel succes met het traden!

groet,
Zeebaars

accountcijfers kunnen niet liegen, mensen des te beter...

More
7 years 9 months ago #4382 by Jelle
Replied by Jelle on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen

Dit is een samenkomst zoals Daddy Day Care, maar dan zorgen we niet voor kids, maar voor de pappa's .. zijn die ook ff uit de sleur

lol, Daddy Day Trading Care

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 9 months ago #4391 by Paul
Replied by Paul on topic Ik wil me ook even netjes voorstellen

Nu wil ik het anders aanpakken, eerst weten waar je mee bezig bent,en dan er mee bezig gaan,ik deed dat andersom en dat werkt dus echt niet

Lol, je bent de eerste niet. Ik denk dat bijna iedereen eerst lekker heeft lopen aankloten, maar ook daar kun je lessen uit halen.

In ieder geval veel succes!

groeten,

Andere vader met drie kids B)

More
7 years 9 months ago #4393 by Rimo
Iedereen ,waaronder een hoop andere vaders,bedankt voor het welkom ;)
Het blijkt wel dat Forex traden een aardige learning curve is.
Ik ben weer wat gaan lezen maar heb weer het idee dat ik vanalles aan het doen ben maar weinig waarde heeft :S

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.277 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl