Topic-icon Korte voorstelling

• Snoepdogg
  • Snoepdogg's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 9 months ago #4511 by Snoepdogg
Korte voorstelling was created by Snoepdogg
Hallo allemaal,

Om te beginnen zal ik mezelf eerst even kort voorstellen. Ik ben 23 jaar en student, hierdoor heb ik de ene periode veel vrije tijd, en de andere helemaal geen. Vroeger was ik veel bezig met online poker, en vandaaruit kan ik wel goed omgaan met verliezen/badbeats ;). Bij het pokeren lukte het me zeer goed om een zeer “veilig” bankroll management aan te houden trouwens.

Zoals de meeste mensen die in dit gedeelte van het forum posten, ben ik ook een beginner in het hele forex gebeuren. Ik ben enige tijd al actief op de aandelen markt, maar met de huidige situatie is deze maar moeilijk vatten naar mijn mening. Hierdoor ben ik een alternatief gaan zoeken, en bij forex uitgekomen.

Na enig speurwerk op het internet ben ik bij forexinfo.nl terecht gekomen, en meteen ook het boek van Jelle gekocht. Hieruit heb ik al heel wat nieuwe dingen geleerd, en ben gemotiveerd om veel kennis op te doen uit andere bronnen. Ik twijfel er nog aan om een soort van blog te starten, om zo voor mezelf de lat hoger te kunnen leggen, en discipline te behouden...

Meteen ook enkele vragen. Als (oefengeld)-broker heb ik gekozen voor eToro. Donderdag had ik mijn account aangemaakt, en vrijdag middag om 12 uur kreeg ik meteen al telefoon van hen. Hier kreeg ik de uitleg van het openbook gebeuren, en dergelijke zaken. Er werd hier echter wel zeer sterk op aangedrongen zoveel mogelijk geld te doneren, zodat de bonus hoog wordt, en volgens hen het risico kleiner. Hierdoor voelde ik mezelf wel al veel minder op mijn gemak bij de broker. De man aan de telefoon vertelde alles nogal rooskleurig van meer dan 400% rendement op 3 maanden via openbook, en het daardoor belangrijk is zoveel mogelijk te storten.