Topic-icon Hallo allemaal

• fabje
  • fabje's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 1 week ago #4849 by fabje
Hallo allemaal was created by fabje
Hallo allemaal,

Even voorstellen ben Fabian en 25 jaar, ongeveer 3 jaar geleden begonnen met Forex.
Verder dan demo accounts ben ik nooit gekomen ik was vooral bezig om strategieën te zoeken en deze om te bouwen naar een EA.

Vaak vond ik wel wat leuks, maar bij het backtesten ging het vaak na een tijdje toch weer de verkeerde kant op. Of ik had zoveel rules erin verwerkt dat er in één jaar nog maar 10 trades waren.

Na een 1,5 jaar ongeveer heb ik even een pauze genomen, maar sinds 3 maanden ben ik toch weer begonnen, maar dan in de binary wereld. In +- 2 maanden nu 38 trades gehad waarvan 12 losers, 1 tie en de rest winners. Bijna al deze trades zijn gemaakt op de Dow Jones.

Maar ik kwam het boek geschreven door Jelle en ben ik weer geïnteresseerd geraakt in Forex. Mijn doel is vooral het vinden van de juiste entry en de juiste StopLoss, desnoods met een TrailingStop erbij ik hou vooral van simpele systemen :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 week ago #4850 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Hallo allemaal
Hallo Fabian,

welkom op het forum, hopelijk vind je hier wat je zoekt..

More
8 years 1 week ago #4859 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo allemaal
He Fabje, van harte welkom op het forum!

Leuk dat dat je het handelen op de forex weer oppakt. Juist omdat je er een tijdje uit bent geweest ben je nu misschien in staat om winnend te traden; veel beginners valkuilen zal je immers al wel eens gezien hebben :)

Ben zelf overigens ook een grote fan van simpele systemen. De beste signalen zijn vaak ook de duidelijkste, en daar heb je geen battery technical indicators voor nodig.

Er is nog niemand op Fi die een blog bijhoudt over binary trading. Iets voor jou misschien? :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• fabje
  • fabje's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
8 years 1 week ago #4862 by fabje
Replied by fabje on topic Hallo allemaal
Jelle schrijft:

He Fabje, van harte welkom op het forum!

Leuk dat dat je het handelen op de forex weer oppakt. Juist omdat je er een tijdje uit bent geweest ben je nu misschien in staat om winnend te traden; veel beginners valkuilen zal je immers al wel eens gezien hebben :)

Ben zelf overigens ook een grote fan van simpele systemen. De beste signalen zijn vaak ook de duidelijkste, en daar heb je geen battery technical indicators voor nodig.

Er is nog niemand op Fi die een blog bijhoudt over binary trading. Iets voor jou misschien? :)

bedankt, en ik heb een blog gestart over binary trading :)

More
8 years 5 days ago #4899 by zeebaars
Replied by zeebaars on topic Hallo allemaal
Welkom fabian,

Ik hoop dat het deze keer mag lukken,

veel succes iig

Groet,
Zeebaars

accountcijfers kunnen niet liegen, mensen des te beter...

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
7 years 11 months ago #4986 by airborn
Replied by airborn on topic Hallo allemaal
Hai Fabian,

Veel plezier op het forum en in de handel!

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.164 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl