Topic-icon Voorstellen

• Timmeeah
  • Timmeeah's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 10 months ago #5323 by Timmeeah
Voorstellen was created by Timmeeah
hey,

Ik zag dit deel van t forum waar iedereen zich voorstelt en dacht waarom niet.
Dus bij deze,ik ben Timothy Aerts 20 studeer technische bedrijfskunde aan de technische universiteit van eindhoven.
ben in aanraking gekomen met forex door poker i geuss.
ben sowieso altijd al zeer geintereseerd geweest in de beurs en alles wat ermee te maken heeft.
Ik las ergens op een pokerforum over forex en had er niks mee gedaan tot deze januari, weet niet meer hoe ik op t idee kwam maar wou t gewoon gaan proberen.
dus 1.5k gestort onder t motto dat dit toch niet zo lastig kon zijn (woops) :).
nu mijn account -420 telde toch maar eens gaan zoeken naar informatie :)
ondertussen Forex voor ambitieuze beginners gelezen en nog wat andere inleidende boeken in beleggen en valutahandel.
men eerste plusjes zijn een feit ondertussen al is het gehele verlies nog niet weg gewerkt maar dat is ook niet zo van belang.
doel nummer 1 is meer te weten komen over de strategie van forex en mezelf constant laten bij leren.
nu had ik meteen een vraag, heeft iemand een suggestie kwa boeken waar ik nu op door zou moeten gaan?

Mvg,

Timothy Aerts

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• ruitenbeek1985
  • ruitenbeek1985's Avatar
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • Carpe Diem
More
7 years 10 months ago #5324 by ruitenbeek1985
Replied by ruitenbeek1985 on topic Voorstellen
Hey Timothy,

Wel grappig om jou verhaal zo te lezen, want bij mij was het ook zo gegaan haha.
In het begin dat doe ik wel even, en toch valt het dan vies tegen.

Dus ben ik hard aan de slag gegaan met lezen lezen en oefenen met kleine bedragen om te kijken hoe het allemaal precies werkt.

Ik raad je de volgende dingen aan.

Ga veel dingen uitproberen poistief en negatief om erachter te komen waarom iets gebeurt.
Met kleine bedragen klein beetje winnen en verliezen 50/50.

Zodra je het allemaal een beetje doorkrijgt ga je steeds wat serieuzer te werk.

ook een tip op deze site en is ook een broker heb je allemaal video lessen die echt heel handig en goede informatie bezit,

www.youtradefx.com/du/education/videolessons

succes ermee.

Greetz bas

More
6 years 7 months ago #6869 by gregg32
Replied by gregg32 on topic Voorstellen
He Timothy Aerts, welkom op het forum! :)

comment geclassificeerd als spam en verwijderd door moderator

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.159 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl