Topic-icon ff voorstellen

• michel
  • michel's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 9 months ago #5562 by michel
ff voorstellen was created by michel
Hallo. Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Michel (40jaar).
Ik ben sinds een paar maanden bezig me te verdiepen in forex. Dit is in mijn ogen de meest toegankelijke beurs voor iedereen.
Heb in het verleden wel al eens gehandeld via Binck in opties maar met weinig succes.
Ben er achter gekomen dat dit vooral komt doordat ik geen vast systeem gebruik en ook de discipline die je bij winst/verlies moet hebben

Dus ik ben nu eerst op zoek naar een voor mij geschikt systeem en daarmee verder aan de slag te gaan. Ben nu bezig om me verdiepen in de phoenix strategie.
Dit is voor mijn thuissituatie ook een geschikt systeem (kleine kinderen en fulltime baan).
Mijn werk is wel van 6.00 uur tot 14.30 uur. Dus vanaf 15.00uur kan de pc wel aan.

Dus in het kort nog ff, ik wil zelf ook graag traden op de wat langere tijdframes, dag/4-uur/1uur.

Kan tijdens werk wel signalen bekijken en orders uitvoeren via telefoon.

Ik hoop hier veel op te doen en wens iedereen veel succes met het handelen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 9 months ago #5563 by Jelle
Replied by Jelle on topic ff voorstellen
He Michel, van harte welkom op het forum!

Dat je van jezelf al weet dat het niet gebruiken van een vast systeem en het ontbreken van discipline zorgt voor verliezen is al de helft van de oorlog; er zijn genoeg traders die nooit tot dit inzicht komen.

Wat betreft de phoenix trading strategie: wellicht heb je het al gevonden, maar is een topic over op het forum dat ook verwijst naar een aantal artikelen over de phoenix trading strategie waarin Fi lid Jonkie76 ook wat filmpjes voor heeft gemaakt. phoenix trading strategie topic

Als je vragen hebt, stel ze gerust, want daar is het forum voor bedoeld.

Veel succes alvast met je forex carriere! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.164 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl