Topic-icon ook ff voorstellen

• ezekiel
  • ezekiel's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5613 by ezekiel
ook ff voorstellen was created by ezekiel
hallo,

ook ik zal me even voorstellen. ik ben ezekiel, 29jr en kom oorspronkelijk uit breda. woon nu sinds 2 jaar in Jakarta.

Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat handelen in geld alleen voor mensen met veel geld was. totdat ik 2 weken geleden op internet ben gaan zoeken en op deze site kwam. sindsdien doe ik eigenlijk niets anders dan over forex lezen en een beetje handelen op etoro. het is echt verslavend!! :silly:

eerst 3 dagen op een proef-account, maar kwam er snel achter dat ik niet serieus ben als t om oefengeld gaat.
dus een klein bedrag gestort eerste 2 dagen 25%profit dus was tevreden totdat ik bijna mn volledige account kwijt ben geraakt aan de handel in goud. ik had de domme fout gemaakt om er maar van uit te gaan dat het wel weer zal stijgen en elke keer wanneer ik dacht dat hij niet verder zou dalen kocht ik weer in en daalde de prijs weer :S
natuurlijk een heeeeele domme fout, maar heb er zeker van geleerd!!!

in eerst instantie gebruikte ik alleen de bollinger bands (lekker simpel) en sinds vandaag ben ik ook de RSI gaan gebruiken en bevalt me prima. fibonacci en dergelijke nog veel te ingewikkeld voor mij.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #5623 by Jelle
Replied by Jelle on topic ook ff voorstellen
He Ezekiel, nogmaals van harte welkom op het forum! :)

Fouten maken is onvermijdelijk als je net begint, zolang je er maar van leert, maar dat doe je blijkbaar. Het is ook zeker slim om te experimenteren met verschillende technical indicators en trading strategieen, om er achter te komen wat je het beste ligt.

Hou je money management in ieder geval in de gaten en de bedragen klein (maar wel net groot genoeg om te voelen dat het om echt geld gaat, zodat je er serieus mee om gaat)

En aarzel niet om vragen te stellen he! :)

P.S. Jakarta? cool!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 7 months ago #5624 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic ook ff voorstellen
He, van harte welkom.

RSI(20) op de daily candle gebruik ik als trendbepaler.
Is de daily RSI(20) boven de 55, dan is er een uptrend, onder de 45 een downtrend en tussen de 45 en 55 is er sprake van een range.
Ik heb deze "wijsheid" van een professionele trader.

• ezekiel
  • ezekiel's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5635 by ezekiel
Replied by ezekiel on topic ook ff voorstellen
Bedankt voor de tips!!

@Jules: geldt dit alleen bij RSI(20) of ook voor RSI(14)
Ik gebruik nu metatrader 4 en standaard staat de RSI op 14.

@Jelle: idd jakarta :D het weer is hier iig altijd warm ;)

More
7 years 7 months ago #5636 by Jelle
Replied by Jelle on topic ook ff voorstellen

@Jelle: idd jakarta het weer is hier iig altijd warm

if Jelle != ook in Jakarta
Jelle == Jaloers!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.159 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl