Topic-icon Newbie nr. 880

• Rikarudo
  • Rikarudo's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5655 by Rikarudo
Newbie nr. 880 was created by Rikarudo
Hoi,

Ik ben Ricardo (32) en eigenlijk nog geen week in aanraking met de wereld die Forex heet. Bij toeval kwam ik op een site terecht die mij zodanig wist te prikkelen en inspireren dat ik eigenlijk zelf versteld stond van mijn eigen enthousiasme.

Toen als een gek naar info gaan zoeken en er al snel achter gekomen dat het allemaal niet zo simpel is, maar gelukkig ben ik gek op uitdagingen.

Ik ben van huize uit niet iemand die snel risico's neemt en denk dan ook vaak meerdere malen goed na voordat ik iets doe. Zodoende had ik op dag 2 al het boek van Jelle Peters binnen en nu zo'n 6 dagen later al voor de helft uitgelezen.

Met "trading in the zone" en "Japanese candlestick charting techniques" nog op de wenslijst ga ik me na het boek van Jelle Peters eens een oefen account laten aanmeten.

Verder ben ik tot nu toe elke dag op dit forum aan het zoeken naar interessante informatie en probeer ik in mijn achterhoofd een plan te bedenken hoe alles verder aan te pakken. Ik ben dan ook erg benieuwd waar dit nieuwe avontuur me heen zal leiden.

Groeten,

Ricardo

P.s. voor de geïnteresseerde, Rikarudo is de japanse vertaling van mijn naam en uitgedrukt in de karakters Ri-Ka-Ru-Do en is niet ontstaan door een keer de titel van
"Japanese candlestick charting techniques" voorbij te zien komen, maar uit een voorliefde voor bepaalde martial-arts.

Het succes wat je hebt is net zo groot als de tijd en energie die je erin steekt om het te bereiken.
Rikarudo, Maart 2012

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #5658 by Jelle
Replied by Jelle on topic Newbie nr. 880
He Rikarudo, van harte welkom op het forum!

Zo te lezen ga je methodisch te werk, wat een van de beste manieren is om je iets nieuws eigen te maken denk ik. De 2 boeken die je na "Forex voor ambitieuze beginners" op je lijstje hebt staan zijn allebei van hoge kwaliteit dus daar zul je zeker veel aan hebben.

Mocht je vragen hebben over "Forex voor ambitieuze beginners" , daar is een speciaal subforum voor --> vragen over het boek

En natuurlijk kun je ook alle andere vragen over forex kwijt hier op het forum; er zijn altijd wel leden die je kunnen helpen.

Benieuwd hoe het je verder zal vergaan, dus hou ons op de hoogte! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Rikarudo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5659 by Rikarudo
Replied by Rikarudo on topic Newbie nr. 880
Dankjewel!

Methodisch te werk, tja gewoon boerenverstand toch?
Of misschien heb ik toch nog wat opgestoken van mijn laatst genoten opleiding, haha...
Eigenlijk had ik je boek niet moeten bestellen vanwege een opleiding die ik aan het afronden ben, maar het onderwerp was gewoon te boeiend.

Ik zal het subforum zeker nog een keer bezoeken, die was ik nog niet tegengekomen.
Wel het bloggedeelte, misschien dat ik daar nog iets mee kan/ga doen.

Is er trouwens naast de tips voor goeie boeken een subforum waar je de beste prijs voor deze boeken kwijt kan. Heb namelijk gemerkt dat de prijzen hierin nogal varieren.
Het bestellen van boeken in Engeland bespaard je al zo'n snel 10 of meer per boek namelijk. Zo'n tip deel ik graag met andere, maar tips van andere zijn natuurlijk ook van harte welkom!!!

Groeten,

Ricardo

Het succes wat je hebt is net zo groot als de tijd en energie die je erin steekt om het te bereiken.
Rikarudo, Maart 2012

More
7 years 7 months ago #5660 by Jelle
een topic over waar je trading / forex boeken het goedkoopst kan krijgen is er volgens mij nog niet, maar ik denk wel dat er behoefte aan is! :)

Open er anders een topic over in het subforum Forex Hulpmiddelen . Dat is o.a de plek voor tips over forex boeken, e-books en dergelijke.

More
7 years 7 months ago #5661 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Newbie nr. 880
Boerenverstand is zeker niet verkeerd ;)
Ik kan er over meepraten als agrarier....

Maar goed, van harte welkom op het forum!
Veel succes met traden en het leerproces.

• Rikarudo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5662 by Rikarudo
Hahaha, dan weet ik in iedergeval waar ik moet wezen mocht ik alsnog wat tekort komen ;)
En bedankt voor het warme welkom!

Rikarudo, Maart 2012

More
7 years 7 months ago #5664 by Jelle
Complimenten voor de briljante avatar Rikarudo! :)

• Rikarudo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 7 months ago #5665 by Rikarudo
Vanwege? :laugh:

Rikarudo, Maart 2012

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.221 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl