Topic-icon De Generaal meldt zich aan de Forex-poort

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 6 months ago #5883 by Generaal-Goudvis
De Generaal meldt zich aan de Forex-poort was created by Generaal-Goudvis
Dag allemaal,

Me toch even voorstellen en kijken of ik een aantal medestanders kan vinden.

Generaal Goudvis is 42 jaar oud en al een 10 jaar lang met ups en downs aan de technische analyse.

Dus al geld verloren en gewonnen. Maar per saldo...verloren. :dry:

Dus een tweetal maanden weer met hernieuwde energie begonnen. En wel vanuit een minimalistische gedachte. Dus alles eraf halen en kijken of je een -redelijk- constante uitkomst kunt krijgen door je maar te focussen op 1 ding....

En daarmee kom ik uit bij Binaire Opties. En daarbij gebruik ik zoveel mogelijk de Forex strategien.

Immers ik hoef alleen maar de richting (omhoog of omlaag) te bepalen. Entry , stop-loss en ordergrootte alle andere zaken zijn bepaald. Simpeler kan het leven toch niet zijn?
Maar dat valt me nog best tegen. Zoals gezegd werk ik 100 % met technische analyse en een tijdswindow waarin de up of down moet bepalen is zo'n dertien minuten. Maar wat je minimaal nodig hebt is toch een 6 goede om 4 foute score.

Dus mocht iemand zich geroepen voelen om me te helpen met binaire opties en mijn zoektocht daarin...Dan heel graag.
Ik wil ook best via PM mijn systeem delen...Immers alleen als je kunt delen kun je vermenigvuldigen.

Vandaag het boek van Jelle via Bol.com binnengekregen....dus ook die belangrijke stap is gezet.

Groet

GG

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 6 months ago #5884 by Jelle
Replied by Jelle on topic De Generaal meldt zich aan de Forex-poort
Leuke welkomstpost Generaal Goudvis! (en erg leuke avatar ook trouwens)

Ik zag dat je Fabje's blog over binary opties al had gevonden, maar misschien is het tijd voor een echte thread over binary options. Ik zit daar zelf niet zo heel erg in, maar bij deze ben je van harte uitgenodigd om eer een thread over te starten! :) (mischien in het subforum 'Forex Algemeen'?). Zou het zelf iig wel leuk vinden om er wat meer over van gedachten te wisselen.

Dus een tweetal maanden weer met hernieuwde energie begonnen. En wel vanuit een minimalistische gedachte. Dus alles eraf halen en kijken of je een -redelijk- constante uitkomst kunt krijgen door je maar te focussen op 1 ding....

Dit is in ieder geval een slimme tactiek denk ik. Hoe meer focus, hoe meer kennis je vergaart over 1 specifiek paar, of 1 specifieke strategie, hoe beter je zult worden in het handelen in dat paar.

Veel succes gewenst alvast en hou ons op de hoogte!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 6 months ago #5885 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic De Generaal meldt zich aan de Forex-poort
Ik zou bij de TA zeker ook het nieuws zelf betrekken. Er zijn gewoon bepaalde nieuwsberichten die een sterke invloed hebben op specifieke pairs.

Het best maak je een checklist, waarbij ook nieuws een factor is. Komt er een rapport uit dat vaak een onvoorspelbare uitkomst kent voor jouw pair, dan blijf je uit de markt.

Scheelt zo een paar procent ;)

Succes!

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 6 months ago #5933 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic De Generaal meldt zich aan de Forex-poort
Kijk en daar zie ik dan weer een te onderzoeken lichtpuntje.... ;)

Belangrijk economisch nieuws, komt op een vast tijdsstip (moment van annoncatie).
Duurt minimaal 30 minuten, soms langer...en ebt dan weer weg naar een normaal koersverloop.

Dus non farm employment change...kijken wat de verwachtte waarde is, de richting bepalen en snel een binaire optie nemen. Hoeveel hoger immers is niet essentieel..maar de goede richting wel.....dus dat kan werken.

Ik denk dat ik dit maar eens ga testen...wordt vervolgd.

groet
GG

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.314 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl