Topic-icon Gegroet mede FXer

More
7 years 4 months ago #6078 by Wessel
Gegroet mede FXer was created by Wessel
ff Voorstellen en mijn achtergrond met traden..

Vanaf 2001 ongeveer actief in het beleggen gegaan. Eerst nog in opties en de klassieke Boom & Bust mee gemaakt als in in 3 maanden tijd mijn account verdubbelen en vervolgens een maand later weer terug bij af.
Na heel wat cursussen, boeken en wat opgeblazen trade accounts verder, in contact gekomen met Alexander Elder (bekent van zijn 2%/6% moneymanagement regels en boeken hierover).
Zijn trading camp gedaan in de dominicaanse republiek waar ik een goede basis heb weten te leggen voor het traden vervolgt met persoonlijke coaching en begeleiding. En.... in 2008/2009 de eerste ervaring van een stabiele stijgende equity curve van mijn trade account iets wat daar voor meer een achtbaan was. Ik hield me toen vooral bezig met daytrading op de 5 minuten candles op USA aandelen en futures. Afgelopen jaren heb ik ook een aantal korte trading kampen hier in Nederland voor Elder georganiseerd maar momenteel niet meer op de planning.
In 2010 begonnen met Forex op de langer tijdframes zoals de 4 uur en de daily charts voor meer rust te vinden in de trading dan het nerveuze ( voor mij dan ) 5 minuten gestres.
Mijn persoonlijke idee is dan ook heel sterk dat een tradesysteem is als een levens partner. Sommige zijn supper en andere zijn draken.. Maar voor iemand anders kan dat heel anders liggen, voor hem of haar kunnen mijn draken hun droom partner zijn.
Afgelopen twee jaar vooral veel samengewerkt met een hedgefund manager die mij vooral veel geleerd heeft over Forex en een kijkje achter de schermen heeft gegeven hoe het met de retail Forex brokers werkt. Mogelijk dat ik hier nog wat posts over zal maken wat de impact is van spreads om hen die nog in de droom leven van geen transactie kosten het totale plaatje scherp te krijgen. Daarnaast blog ik onder pseudoniem met als missie mensen te leren hoe zelfstandig financiele zaken te leren snappen en uit te rekeken wat nu de echte kosten zijn. Dit doe ik zowel in het engels als nederlands over financiële producten ( van hypotheek tot trading producten).
Mijn handelen richt ik me vooral op Eur/Usd, Oil en Goud ( als het beweegt ) en de overige majors zo af en toe.
Dank aan Jelle voor het schrijven van ( denk ik ) het eerste nederlandse Forex boek en dit forum. Hopelijk wordt het een nog groter succes.

Mvg,
Wessel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Ultimate-strategy
  • Ultimate-strategy's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
7 years 4 months ago #6079 by Ultimate-strategy
Replied by Ultimate-strategy on topic Gegroet mede FXer
Heey welkom Wessel,

Wens je alvast het allerbeste. Je hebt in ieder geval al genoeg ervaring zo te zien

Gr
Ultimate-strategy

"Cut your losses and let your profits run"

More
7 years 4 months ago #6091 by Jelle
Replied by Jelle on topic Gegroet mede FXer
Nogmaals van harte welkom op het forum Wessel!

Zo te lezen heb je inderdaad al heel wat ervaring en je weet er bovendien smakelijk over te schrijven. Vooral deze vond ik prachtig:

Mijn persoonlijke idee is dan ook heel sterk dat een tradesysteem is als een levens partner. Sommige zijn supper en andere zijn draken.. Maar voor iemand anders kan dat heel anders liggen, voor hem of haar kunnen mijn draken hun droom partner zijn.

Ben dan ook eigenlijk best nieuwsgierig naar je blog, waar je onder pseudoniem schrijft. En als deze eerste post een voorbeeld is van de kwaliteit van je posts, dan ben je natuurlijk ook meer dan welkom om een trading blog bij te houden op het forum, in de speciale sectie Forex Blogs

Hoop in ieder geval nog veel van je te zien! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.162 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl