Topic-icon Blizzard stelt zich voor

• Blizzard
  • Blizzard's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 1 day ago #6368 by Blizzard
Blizzard stelt zich voor was created by Blizzard
Hallo allemaal,

Mijn naam is Dennis Morrisson. Ik ben 59 jaar en gehuwd. Sinds ruim een jaar ben ik me aan het verdiepen in het beleggen en heb daarvoor diverse seminars gevolgd o.a. bij Bert van Arkel, Francois Franken en het Beleggingsinstituut. Daarnaast heb ik een aantal boeken gelezen o.a. over beleggen in het algemeen, opties, technische analyse, fundamentele analyse en forex.

Door het Beleggingsinstituut ben ik tijdens hun seminar in aanraking gekomen met het traden via markets.com. Doordat ik naar mijn idee niet voldoende bagage heb meegekregen tijdens dit seminar heb ik mij opgegeven voor de Tradeweek, ook van het Beleggingsinstituut. Ik hoop daar zoveel op te steken dat ik daarna als zelfstandig trader aan de slag kan.

Ik ben me nu aan het inlezen voor deze tradeweek en ben op zoek naar een (link naar een) uitgebreide handleiding van Metatrader 4. Ik vind de handleiding van Markets.com namelijk een beetje summier.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en ook hoop ik hier op deze website veel op te kunnen steken.

Groet, Dennis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 day ago #6369 by Jelle
Replied by Jelle on topic Blizzard stelt zich voor
He Blizzard,

Allereerst natuurlijk van harte welkom op het forum!

Leuke openingspost ook, krijgen we meteen een beetje een beeld van je. :)

Om je meteen te helpen met je vraag over Metatrader4: op de metatrader help pagina staan een aantal eBooks over Metatrader die je verder kunnen helpen.

Er is ook een MT4 topic op de site waar je vragen kunt stellen over het gebruik van Metatrader.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Veel succes alvast met het handelen en hopelijk zien we nog een hoop van je op het forum! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.168 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl