Topic-icon Dempert stelt zich voor.

• dempert
  • dempert's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
6 years 11 months ago - 3 years 10 months ago #6396 by dempert
Dempert stelt zich voor. was created by dempert
Sinds een aantal dagen nieuw op deze site en in feite ook nieuw met handel in valuta.

Rotzooi al jaren op de beurs met wisselend succes. Heb het gezocht in aandelen, opties en recentelijk in futures. Mijn grote minpunt al die jaren was het ontbreken van welk plan dan ook, ook al wist ik dat je wel degelijk een plan moet hebben wil je succesvol kunnen zijn. Van moneymanagment had ik al helemaal niet gehoord.

Heb het boek (2x) gelezen.
Ben nu een paar weken met een demo account aan de gang om het kijken of Forex iets voor mij is. Ik handel alleen End-of-Day, omdat ik alleen dan tijd heb om naar de koersen te kijken en om eventueel aan en/of verkoop orders te geven.

Na een order of 50 hoop ik in te kunnen schatten of het zinvol is om er echt geld tegen aan te gooien of dat ik toch een andere strategie moet bedenken.

Groet,

Frank

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 11 months ago #6397 by zeebaars
Replied by zeebaars on topic Dempert stelt zich voor.
Hey welkom Frank,

Je hebt zo te lezen al een hele weg afgelegd door beleggingsland.
Ik heb deze ook allemaal gehandeld, de ene al met meer succes dan de andere.
Momenteel ben ik al veschillende jaren met forex bezig en hoef je echt niet noodzakelijk de hele dag forex te volgen om toch succesvol te zijn.
Je dient voornamelijk je strategie af te stemmen op je eigen tijd en energie die je erin kan stoppen. Ik handel zelf ook veel end-of-day.

Ik wens je alvast veel succes

groeten,

Zeebaars

accountcijfers kunnen niet liegen, mensen des te beter...

More
6 years 11 months ago #6399 by Jelle
Replied by Jelle on topic Dempert stelt zich voor.
Van harte welkom op het forum Frank!

Uit je post blijkt dat je in ieder geval weet wat er nodig is om succesvol te kunnen worden. Er daadwerkelijk naar handelen is natuurlijk altijd moeilijker, voor iedereen. Zo te lezen ben je bezig een strategie op te zetten die past binnen je tijdschema, een belangrijke stap die je veel rust zal geven.

Ik zou alleen je strategie niet te snel weggooien. 50 orders is statistisch gezien niet erg veel. Mogelijk kun je wel onderdelen van je strategie naar de prullebak verwijzen dan, omdat je bijvoorbeeld merkt dat bepaalde valuta paren je niet liggen, of dat je het gevoel hebt dat je te weinig overzicht hebt etc.

Succes in ieder geval, en hou ons op de hoogte! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• dempert
  • dempert's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
6 years 8 months ago #6703 by dempert
Replied by dempert on topic Dempert stelt zich voor.
Hallo,

Ik ben nu een dikke 3 maanden verder en nog steeds bezig om te kijken met welk systeem ik nu het beste uit de voeten kan. 50 trades was inderdaad niet genoeg.

Ik probeer nu een redelijk simpel systeem uit op basis van de dag candels zonder indicatoren. Na flink wat bijschaven aan de regels lijkt het nu wat meer in de goed richting te gaan lopen. Afgelopen week was in ieder geval na het aanscherpen van de regels een goede week. Nu eerst maar eens kijken of ik dit ook door kan zetten in de komende weken.

Groet,

Frank

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.179 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl