Topic-icon Even voorstellen

  • Perkerssens
  • Perkerssens's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
11 years 5 months ago #6451 by Perkerssens
Even voorstellen was created by Perkerssens
Beste allemaal,

Hierbij wil ik me even voorstellen aangezien ik nieuw ben op het forum.

Mijn naam is Per Kerssens, 19 jaar en kom uit Noord Holland.
Sinds kort een rekening geopend bij binck omdat ik geïnteresseerd was/ben in Opties.
De interesse komt vooral door mijn opleiding accountancy(het vak bedrijfseconomie heeft de beurs een keer globaal behandeld). Persoonlijk ben ik niet zo geduldig met zulke dingen, dus ipv aandelen spreken opties(e.d.) mij meer aan.

Hierna heb ik het boek: "De kunst van het traden" gelezen. De schrijvers hadden het over de Forex. Dit maakte mij nieuwsgierig en vervolgens heel wat informatie op het internet gezocht. Dat boek heeft mij ook naar dit forum geleid.

Vervolgens besloten om het optie handelen maar even op een halt te zetten en als eerst in te zetten op de valuta markt(aangezien mijn budget om te beginnen rond de € 200 is). Een account aangemaakt op markets.com en op hun advies het boek: "Forex voor ambitieuze beginners" besteld. Hier ben ik momenteel nog mee bezig.

Ik hoop op dit forum nieuwe mensen te ontmoeten die mij misschien in de toekomst kunnen helpen. Of andersom natuurlijk.

Zijn er verder nog boeken die echt een must zijn om te lezen, dan hoor ik dat graag?!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #6454 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re: Even voorstellen
He Perkerssens,

Allereerst natuurlijk van harte welkom op het forum! Altijd leuk als nieuwe leden zich ook even voorstellen. :)

Met De kunst van het traden en Forex voor ambitieuze beginners heb je twee boeken in huis gehaald waar je in korte tijd een hoop mee kunt leren over de ins & outs van de forex en de mindset die nodig is om het te maken als succesvolle trader. Winstgevend handelen op de valuta markt is niet iets dat je 'even doet' - maar uit je post komt al naar voren dat je dat ook niet denkt.

Neem de tijd om een goede strategie te zoeken, hou je emoties onder controle en wees geduldig, dan kom je al een heel eind. Ook het bijhouden van een trading blog - zoals verschillende leden dat doen op forexinfo ( trading blogs ) - kan je een hoop nuttige feedback opleveren.

Op de Forexinfo boeken pagina staan reviews van sommige van de beste boeken over forex in het bijzonder en trading in het algemeen. Een boek waar veel traders mee weglopen is Trading in the Zone, van Mark Douglas, dat ook op de boeken pagina staat.

Veel succes gewenst in ieder geval en hoop nog veel van je te zien op het forum!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.227 seconds

 

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.