Topic-icon Nieuw op het forum

More
6 years 9 months ago #6603 by 4ex
Nieuw op het forum was created by 4ex
Hallo allemaal,

ik ben niet alleen nieuw op het forum maar ook erg nieuw in deze materie. Om het even kort te houden hoe ik hier in gerold ben.

Ik zag op facebook iemand die meedeed aan het RTLZ beursspel, daarmee was mijn aandacht getrokken. Nadat ik had besloten om in opties en futures iets te gaan doen kwam ik per ongeluk de term forex tegen. Na een nachtje googelen en vooral veel tekst te hebben gelezen op forexinfo.nl heb ik gelijk een boek aangeschaft:
Forex voor ambitieuze beginners door Jelle Peters (ik denk moderator hier??)

www.bol.com/nl/p/forex-voor-ambitieuze-beginners/1001004011731947/
Aan de ene kant geweldig interessant boek, aan de anders kant was ik een beetje teleurgesteld omdat er erg veel tekst in staat die ik letterlijk hier op de site net had gelezen.

Ik heb inmiddels mijn eerste ervaringen met Plus500 gemaakt, met de gratis €25,- wel te verstaan. Ik ben meer als kip zonder kop wat aan het proberen maar heb de intentie om zelf iets met autotraden te gaan doen. Programmmeren kan ik, emoties onder controle houden absoluut niet.

Zo dat was het in het kort, nou niet echt dus :blush:

Mijn 1e strategie zal een carry trade worden maar ik zal daar een apart topic voor starten om het toe te lichten!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 9 months ago #6604 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuw op het forum
He 4ex, allereerst natuurlijk van harte welkom op het forum!

Leuk dat je zo enthousiast over de forex bent - net zoals de meesten hier :) - en dat je ook het boek al hebt.

Er zijn verschillende Fi leden die ook bezig zijn met autotraden, vooral met behulp van Metatrader en de programmeertaal MQL. Er zijn op het forum een aantal topics over en ook wat hulpmiddelen op de site ( Metatrader help .

Goed als je een apart topic maakt rondom je trades, zodat anderen makkelijker feedback kunnen geven. Ben benieuwd :)

In ieder geval alvast veel succes met je forex carriere!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 3.798 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl