Topic-icon Nieuw op deze site

• Franky1966
  • Franky1966's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
6 years 9 months ago #6605 by Franky1966
Nieuw op deze site was created by Franky1966
Dag allemaal ,

Ik ben Frank en ben nu ongeveer een maandje aan het traden met vallen en opstaan,

Ben nieuw hier op dit forum , heb sinds vorig jaar een demo geopend bij PLus500 en Etoro , ben dit aan het testen , bij plus500 al flink verloren en bij etoro al flink gewonnen .

Begrijp niet altijd de indicaties van de grafieken , hopelijk kan ik hier bijleren van jullie allemaal ,

En hoe dat het spel gespeeld moet worden volgens de regels van de kunst :blink:

Groeten aan iedereen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 9 months ago #6608 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuw op deze site
He Frank, ook van harte welkom op het forum!

Als je vragen hebt, aarzel niet ze te stellen. We zijn ooit allemaal beginners geweest en je hoeft ook niet alles helemaal zelf te ontdekken. Mocht je ook feedback willen over je trading strategie / trades die je hebt gedaan, dan is het het handigst om een trading blog te openen op het forex blogs subforum.

In ieder geval alvast veel succes gewenst! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.281 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl