Topic-icon verslavend forex

• alexenlizzy
  • alexenlizzy's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
6 years 8 months ago #6653 by alexenlizzy
verslavend forex was created by alexenlizzy
Hoi,

mijn naam is Alexandra, ben nu een maand bezig met forex. Ik had al vaker over forex gelezen, maar durfde er eerder niet mee te beginnen. Dus ben een 1.5 maand geleden met een demo-account begonnen, in het begin hartstikke leuk, maar omdat er niet echt iets te verliezen valt, ook bereid om (te) veel risico's te nemen.

Dus nu een live-account met 200 euro speelgeld, inzet van 20 euro, belangrijkste, zorgen dat ik de 200 euro behoud, dat is mijn voornaamste doel. En als het niet zo is, volgende ronde... er is maar één manier, veel oefenen en leren.

Het dwingt me ook om gesturctureerde aan de slag te gaan, bestuderen van trends, reacties op nieuws, proberen, lezen, etc.

I have a dream...
Ik ben nu bijna 45 en heb besloten dat ik met mijn 50ste naar Spanje wil verhuizen, daarvoor spaar ik maandelijks. In Spanje werk vinden is een ramp, dus zou het handig zijn als ik inkomsten heb onafhankelijk van een baas. Daar komt forex om de hoek kijken. Ik hoef niet rijk te worden (zou wel leuk zijn), maar richt me meer op, in mijn onkosten kunnen voorzien. Gelukkig heb ik nog meerdere jaren de tijd. Tijd om forex-handelen en alles wat er bij komt kijken te leren en toe te passen, beter ook toepassen anders schiet het nog niet op.

Ben een bijtertje, volhouder, ik houd ervan me ergens in te verdiepen en te leren, wat betreft bestedingen zoek ik altijd het gemiddelde (wel sparen, maar ook fijn leven en beetje risico nemen. Zonder risico, vergaren van kennis, sta je stil en stilstaan dat ga ik niet doen!!

Ik heb geen hekel aan werken, maar zou graag meer mijn eigen keuzes kunnen bepalen, dan geleefd worden door de regels die door de maatschappij en het werk op je worden gelegd.

Groetjes en iedereen heel veel succes en pips toegewenst!!!!!!!!!

Alex.

:PP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 8 months ago #6656 by Jelle
Replied by Jelle on topic verslavend forex
In ieder geval officieel van harte welkom op het forum Alexandra! :)

Erg leuk ook dat je je even voorstelt. En als ik zo lees hoe je hier in staat en wat je wilt bereiken met het handelen dan denk ik dat je een goede kans maakt om er ook te komen. Je stelt jezelf een realistisch doel, neemt de tijd om te leren, beseft dat het niet allemaal een-twee-drie zal lukken maar best wat vergt, bent bereid te studeren, te groeien, allemaal hele belangrijke ingredienten om te slagen.

Ook slim dat je klein begint. Tenslotte moet je eerst maar eens aan jezelf bewijzen dat het je lukt om structureel winst te maken met handelen en dat kan tegenwoordig net zo goed met een paar honderd euro ipv een paar duizend.

Volg uiteraard ook je blog en ben benieuwd hoe het je zal vergaan.

Veel succes in ieder geval!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.157 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl