Topic-icon Even voorstellen...

More
6 years 8 months ago #6683 by Odin
Even voorstellen... was created by Odin
Hallo allemaal!

Mijn naam is Peter, undercover onder de naam Odin ;)omdat mijn naam reeds bezet was.
Ik las iets over rijk worden met de Forex... Als belegger sinds 2002, had ik zo mijn twijfels over het waarheidsgehalte, maar mijn interesse voor de valutamarkt werd er wel door gewekt.

Vooral het feit dat ik nu geen last meer zal hebben van boekhoudkundig gepruts van een bedrijf (Ahold), mismanagement en valse voorstelling van zaken (SBM Offshore) en recessies, vindt ik ideaal aan de valutahandel.

Inmiddels een tradingsysteempje uitgedokterd en ben nu aan het backtesten. Binnenkort de eerste stapjes in het echie!

Groeten en succesvolle trades!

Peter

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 8 months ago #6685 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen...
He Odin, van harte welkom op het forum!

Leuk dat je ook gegrepen bent door het forex virus. En als je feedback wil op jet trading systeem, dan kan dat bijvoorbeeld door erover te posten in een trading blog .

Succes in ieder geval! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
6 years 6 months ago #6788 by gregg32
Replied by gregg32 on topic Even voorstellen...
bericht als spam geclassificeerd en verwijderd door moderator

More
6 years 6 months ago #6791 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Even voorstellen...
Waarom zo geheimzinnig met de cijfers? Eerst je bekend moeten maken en dan mag je pas zien hoe 'goed' jullie het wel/niet doen. Op papier klopt het altijd. Geloof er niet in. Er zijn te veel van dit soort 'bedrijfjes' die even snel komen als verdwijnen. FSA kan me gestolen worden. Is een wassen neus. Waarom geen Myfxbook?

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.189 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl