Topic-icon Forexguru stelt zich voor

• Forexguru
  • Forexguru's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 6 months ago #6806 by Forexguru
Forexguru stelt zich voor was created by Forexguru
Indrukwekkend huh mijn naam? Nou dat is het absoluut niet.

Ik ben Alex, 38 jaar en net ingestapt in het wereld van Forex. Waarom Forexguru? Omdat het mezelf dwingt om me te verdiepen in dit wereldje en dus niet voor lul komt te staan in de toekomst als ik tips of advies zou willen geven. Een soort psychologisch spelletje met mezelf ;)

Ik heb wel ervaring in aandelen en de ervaring die ik daarvan geleerd heb kan ik gelukkig ook meenemen voor de volgende stap in mijn leven.

Ik heb zeker niet de indruk dat ik nu even snel rijk wordt met Forex, maar ik heb gelukkig mijn hersenen mee haha. Ben nogal cijfertjes gericht irl.

Afijn, dat was ik. Hopelijk heb ik een hoop aan Forexinfo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 6 months ago #6808 by Jelle
Replied by Jelle on topic Forexguru stelt zich voor
He Alex (ik bedoel Forexguru :) ) hartelijk welkom op Forexinfo!

Briljant natuurlijk om jezelf alvast Forexguru te noemen met het oog op de toekomst, hehe. Het feit dat je al ervaring met handelen hebt gaat je overigens zeker helpen, aangezien de basis principes hetzelfde zijn.

Rustig beginnen, veel oefenen, lezen en vragen stellen als je ze hebt, dan kom je al een heel eind.

In ieder geval veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Forexguru
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 6 months ago #6810 by Forexguru
Replied by Forexguru on topic Forexguru stelt zich voor
Thanks! Ben me een hoop aan het inlezen en de markt aan het besnuffelen met een demo account. Denk dat ik instap bij de eerste grote drop van de euro :PP

• Forexguru
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 6 months ago #6815 by Forexguru
Oftewel, ik ben ingestapt lol. Wat een persconferentie wel niet kan veroorzaken.

More
6 years 6 months ago #6824 by Rogier
Replied by Rogier on topic Forexguru stelt zich voor
Hoi Forexguru,

Ik ben veertig jaar en ongeveer begonnen met het bestuderen van Forex toen ik ook 38 was.
Ben inmiddels een heel stuk wijzer. Zelf ook begonnen met aandelen en op mijn bek gegaan.
Heel veel succes! Groet Rogier

• Forexguru
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 6 months ago #6829 by Forexguru
Bedankt Rogier..ik moet zeggen dat de forex me ook meer aanspreekt omdat het ook een stuk dynamischer is en spannender. Ik was met aandelen niet echt op mijn bek gegaan nog, alleen mijn lange termijn aandelen blijven maar op een punt hangen en dat al 7 jaar. Werd er een beetje moe van vooral omdat belangrijk nieuws maar uitgesteld werd.

Daarnaast nog daytrading met pennystocks gedaan en op zich wel een leuk bedragje mee verdient, maar globaal over een 10 jaar aandelen vind ik het de moeite niet meer waard. Daarvoor moet je gewoon lef hebben met enkele tonnen "speelgeld".

Forex vind ik gewoon veel leuker. Veel meer nieuws welke ook daadwerkelijk voor schommelingen zorgt in de koers. En staren naar een chart en zoeken naar het juiste moment om in te stappen vind ik nog wel het leukste om te doen. Vooralsnog werp ik me lekker op deze markt.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.183 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl