Topic-icon Hallo iedereen

More
6 years 2 months ago #7020 by Marnix
Hallo iedereen was created by Marnix
Hoi,

Bij deze zal ik me even voorstellen, Ik ben Marnix en woon in Aalst (België)
Ik ben reeds 47 jaar gehuwd en heb twee kinderen en een kleinkind.

Forex is sinds een tijdje mijn hobby maar moet er nog veel over leren en dit hoop ik te doen op deze en andere sites.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #7021 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo iedereen
Hoi Marnix,

Van harte welkom op het forum!

47 jaar gehuwd, dat is alvast een hele prestatie! Dat er nog maar vele moge volgen. :-)

Hartstikke leuk dat je lid bent geworden en dat je veel over forex wilt leren. Er staat zoals je waarschijnlijk al hebt gezien aardig wat informatie op de site en we publiceren ook vijf dagen per week forex nieuws waarmee je ook behoorlijk wat kunt leren over zaken die impact hebben op de forex.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet en stel ze! Het liefst op het forum, omdat anderen die na je komen er dan ook wat aan hebben (de chat is meer voor korte vragen en kletsen)

Nogmaals van harte welkom en veel success met handelen natuurlijk. :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
6 years 2 months ago #7023 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Hallo iedereen
ruim 50 jaar getrouwd :) en leer nog dageljks bij. vooral van vragen nieuwkomers. meer dan 10 jaar forex ervaring. niet te veel tijd aan besteden. tussen opstaan 8 uur en de koffie 10:30 uur. dan zijn de posities meestal ingenomen. meeste volatiliteit.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.149 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl