Topic-icon Even voorstellen!

More
6 years 2 months ago #7121 by FKeizer
Even voorstellen! was created by FKeizer
Hallo iedereen!

Ik ben Freek, ben 16 jaar oud, en zit al een redelijk tijdje achter het traden aan.
Sinds mijn moeder zo gek was om een FX cursus voor mij te boeken van in de honderden euro's toen ik 14 was, weet ik gewoon dat ik ooit mijn geld ga verdienen met behulp van FX. Ik heb momenteel een paar trade boeken en webinars/video's tot mijn beschikking, en ga binnenkort zo veel mogelijk gebruik proberen te maken van de $50k dollars die mijn demo-account ter beschikking heeft! Mij leek het een goed en leuk idee om te registeren op dit forum, zodat ik meer een trader-mindset en tips kan krijgen.

Freek, (:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 months ago #7122 by dokterpi
Replied by dokterpi on topic Even voorstellen!
Hi Freek ,

Welkom mail me even mailadres miss kunnen we samen iets leuks opzetten.

Gr

Edwin.

More
6 years 2 months ago #7123 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen!
He Freek, van harte welkom op het forum!

Erg leuk dat je er zo vroeg bij bent, heb je nog een mooi een paar jaar om in alle rust te oefenen en te leren. Uiteraard ben je van harte welkom om al je vragen over forex te stellen, er zijn altijd wel leden die je verder kunnen helpen.

Misschien ook leuk om een soort trading challenge te bedenken voor je $50k demo dollars (misschien om er $100k van te maken? :) ) en ons dan op het forum een beetje op de hoogte te houden van je vooruitgang.

Enfin, in ieder geval nogmaals van harte welkom en alvast veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
6 years 2 months ago #7124 by FKeizer
Replied by FKeizer on topic Even voorstellen!
Bedankt!

Een plan om er 100.000 van te maken leek me inderdaad wel een goed plan.
Is ook iets om aan te tonen dat ik het kan; "Maaaam ik heb mijn geld verdubbeld mag ik wat?". :PP

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.159 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl