Topic-icon Even voorstellen

• Triple_T
  • Triple_T's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 11 months ago #7189 by Triple_T
Even voorstellen was created by Triple_T
Hoi allemaal!

Een nieuweling hierzo! Ik ben met forex in contact gekomen via De National Achievers Congres die een paar weken terug had plaatsgevonden in Amsterdam. Na de training van Marcus De Maria en uitleg van wat forex precies was, was ik zeer enthousiast geworden en was direct van start gegaan. Programma gedownload en een forex account gemaakt en direct van start gegaan. Eerst wat oefenen met oefengeld maar ik had al snel zin om de echte markt op te gaan. Zonder dat ik de spelregels wist natuurlijk.

eerste 5 dagen had ik mijn startersbedrag verdrievoudigd en was natuurlijk al enorm blij. Maar de dag erna sloeg alles om. Ik was naar mijn werk gegaan en verwachte dat de EUR/USD wel ging stijgen. Ik kom thuis en was zeer nieuwsgierig en zag dat ik alles verloren had. geen s/l ingesteld want dat vond ik niet zo zeer nodig en eigenlijk alle beginners fouten gemaakt die je kon maken dus. De fout is gemaakt maar de les is geleerd

Ik wou meer info weten forex en kwam dus zo op jullie forum. het eerste wat ik op de home-page zag was al de inflatie van de Euro dus ik had al zoiets van "Had ik mij zelf maar op de hoogte gesteld.

Anyway, ik ben in ieder geval blij dat ik deze site ben tegen gekomen!

Mvg,

TTT

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #7190 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen
He Triple_T, ook van harte welkom op het forum!

Je beschrijving van je eerste ervaring op de forex is er een die velen met je delen. Je bent enthousiast, een gratis account aanmaken bij een broker is zo gepiept, de markt is direct aanwezig, cijfertjes verspringen in het groen en rood, je opent direct een eerste positie, het gaat goed het gaat goed het gaat en........it's gone. :)

Maar die stop loss fout heb je in ieder geval alvast gemaakt, dat vergeet je niet snel nog een keer. En waarschijnlijk was je eerste positie ook weer geen hele dikke, dus heeft deze waardevolle les je niet heel veel gekost.

Bedenk, er is geen haast, de forex is er volgende week ook nog. Lees je rustig in, hou je op de hoogte van de nieuwsontwikkelingen - al was het maar om meer gevoel voor marktbewegingen te krijgen - stel vragen op het forum als je ze hebt, en oefen veel.

Veel succes en hou ons op de hoogte! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.186 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl