Topic-icon even voorstellen.

More
5 years 10 months ago #7255 by koeard
even voorstellen. was created by koeard
Hallo medetraders.

ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met forex traden.
ik ben via een pokerforum aan de forex geraakt!
in het begin ging het allemaal vrij goed en maakte ik winst. Maar door de hebberigheid ging ik steeds meer fouten maken en dus steeds meer geld verliezen.
Na een tijdje rustig aan gedaan te hebben en het één en ander gelezen te hebben hou me nu vooral bezig met het traden van steun en weerstand en wil hier ook een blog voor gaan bijhouden.
Altijd leerzaam om te horen hoe andere er over denken.

gr. Sjoerd

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 10 months ago #7258 by Jelle
Replied by Jelle on topic even voorstellen.
He Sjoerd,

Van harte welkom op het forum!

Het handelen op steun en weerstand is zeker een manier om succesvol te handelen, en bovendien een waarbij je niet al te snel afgeleid hoeft te worden door allerlei indicatoren. Ik zou wel verschillende time frames in de gaten houden, om te kijken hoe sterk een resistance/support op langere termijn is, of om te zien of de huidige koers dicht in de buurt zit van een weerstandslijn.

Enfin, zal je blog in ieder geval met plezier lezen :)

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.268 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl