Topic-icon Even voorstellen, DJ-Pir :-)

More
6 years 1 week ago #7272 by DJ-Pir
Even voorstellen, DJ-Pir :-) was created by DJ-Pir
Goedenmiddag allemaal,

Na het lezen van hey boek van Grundmeijer en Luijcks hier terechtgekomen . .

Ik wist 1 week egelden nog niks van Forex, tot een collega vertelde van een meisje wat tijdens het wachten op haar eten even de maaltijd had terugverdiend met een appje op haar telefoon, Plus500 :-)

Dat leek me leuk dus nu al zwaar ingelezen en weet vooral dat ik niks weet . .

Als eerste maar eens een solide MoneyManagement uitdenken, of afkijken .

De fagelopen dagen heb ik iig al veel geleerd van dit forum, thanks daarvoor !

Groet, Peter

"Get rich or die trying" (50 Cent)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 1 week ago #7274 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen, DJ-Pir :-)
He DJ-Pir, van harte welkom op het forum!

Leuk om te lezen hoe je voor het eerst in aanraking bent gekomen met de forex. Kort geleden nog, ben benieuwd hoe je ervaringen de aankomende tijd zullen zijn, want je zult vast nog weer een hoop nieuwe dingen leren.

Een belangrijk ding heb je in ieder geval al op je netvlies: money management. Daarnaast zou ik zeggen, handel in het begin niet op teveel valuta paren tegelijk en zoek naar een trading strategie die bij je past. Dat kan best een tijdje duren, maar op een demo account kun je vanalles uitproberen en dan zul je zeker meer inzicht krijgen in wat voor manier van handelen je het meeste ligt (waardoor het ook makkelijker is om je aan zo'n strategie te houden...).

Zomaar wat tips, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Veel succes in ieder geval! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.147 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl