Topic-icon ff voorstellen

• Bullworth
  • Bullworth's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 5 months ago #7739 by Bullworth
ff voorstellen was created by Bullworth
Hey iedereen, mijn naam is Danny en ben redelijk nieuw in beleggingswereld.
Ben mezelf aardig aan het orienteren in het beleggen. Heb al wat gespeeld met Plus500, waar ik uiteraard flink de mist in ben gegaan met me 20K de eerste week welke werdt gereset en nu heb ik in de 3e week me volledige 20k al weer terug verdient. Vanuit daar ben ik wat meer na gaan denken over al die metertjes enzo en wat je er mee zou kunnen.
Zo terecht gekomen op stockcharts.com welke een gruwlijk mooie site is om diepgaande info te vinden over al die indicators etc. Mooie yahoogroups tegen gekomen die met excel experimenteren. Wat gaan spelen met Quotes Downloaden in Excel en daar wat testjes doen, had al heel systeem in me hoofd maar er is klaarblijkelijk al een markt voor "autotrading" (cq. Metatrader). Mooie App denk dat ik me daar ook beetje op ga concentreren al heb ik daar idd wat vragen over en nog wat ervaringen al die ik wil delen ... B) Vet Coole Sh*t allemaal :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 5 months ago #7742 by Jelle
Replied by Jelle on topic ff voorstellen
He Bullworth, van harte welkom op het forum! :-)

Leuk dat je de forex ook ontdekt hebt. 20k demo geld verliezen hoort er in het begin natuurlijk een beetje bij (daar is het demo geld voor) en zo te lezen ben je in ieder geval al druk bezig met leren hoe je vaker 20k kunt verdienen dan verliezen, lol.

Benieuwd wat je allemaal zult oppikken de aankomende tijd, er valt genoeg te leren in ieder geval!

Veel succes alvast! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.196 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl