Topic-icon Hallo Tokkes

• Tokkes
  • Tokkes's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
5 years 5 months ago #7784 by Tokkes
Hallo Tokkes was created by Tokkes
Hallo allemaal

Even mezelf voorstellen.
Ik ben Tom, nu ca. een half jaar hobby-trader en heb al vele valkuilen die je overal leest en waar je als beginner voor moet oppassen, doorgemaakt. Ik denk dat ik alles de "harde manier" moet leren voor het tot me doordringt...
Ik heb een live account via Markets.com
Deze week voor het eerst winstgevend geraakt, in die zin dat mijn balance nu groter is dan de deposit :)

Hoop nog veel te leren via dit forum.

Groetjes

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 5 months ago #7791 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo Tokkes
He Tokkes, van harte welkom op het forum!

Zag dat je ook al een blog had geopend op het forum, dat ga ik natuurlijk zeker ook lezen. Wat betreft de 'vele valkuilen' waar je al bent ingetrapt, dat overkomt de meeste beginnende traders en daar is niet altijd alles aan te doen. Sommige dingen moet je eerst ervaren voordat ze blijven hangen, zoals je zelf ook al beschrijft. Neemt niet weg dat je veel schade kunt voorkomen door je aan een aantal hele simpele basisregels te houden, zoals money management, stop losses en niet meteen met heel veel geld beginnen te traden.

Leuk om te lezen dat je deze week winstgevend bent geworden, en nu maar hopen dat het doorzet! :-)

Veel succes in ieder geval en nogmaals welkom.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.138 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl