Topic-icon Voorstellen

• bokkie87
  • bokkie87's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 3 months ago #7966 by bokkie87
Voorstellen was created by bokkie87
Hoi
Ik ben Bjorn Verbakel

Ik ben nieuw op dit forum en wil me gaan verdiepen in forextrading.
Tot nu toe ben ik prof pokeraar wat ik al een aantal jaartjes doe.
De reden waarom ik wil gaan forextraden is omdat ik heb gehoord/gelezen dat het een beetje het zelfde principe is als pokeren en zodat ik me centen kan investeren zodra ik er goed genoeg in ben.

groetjes

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 3 months ago #7967 by Jelle
Replied by Jelle on topic Voorstellen
He Bjorn, van harte welkom op het forum! :-)

Je bent zeker niet de eerste die van poker de overstap naar forex maakt. Vooral de mentale vaardigheden die je hebt opgedaan als pokeraar - discipline, koelbloedigheid, calculerend denken - zullen je van pas komen bij het forex handelen.

Net met als met poker is uiteraard belangrijk dat je je money management in de gaten houdt, dus handel niet boven je niveau. Verder is het slim om te oefenen met verschillende strategieen, om er zo achter te komen welke strategie je het beste ligt. Er zijn natuurlijk nog veel meer zaken belangrijk, dit zijn maar even zo een paar tips.

Als je een snelle start wil maken is het lezen van Forex voor Ambitieuze Beginners overigens ook geen slecht idee.

Enfin, in ieder geval veel succes natuurlijk, en als je vragen hebt, aarzel niet ze te stellen! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• bokkie87
  • bokkie87's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 3 months ago #7968 by bokkie87
Replied by bokkie87 on topic Voorstellen
hoi jelle,

dat boek heb ik net gelezen op me pokertrip van vorige week :D

vond het een heel interessant boek en nu wil ik dus gaan proberen om met een klein bedrag te oefenen.
ik begin niet met playmoney omdat het dan geen pijn doet als je verliest.

ik hoop nog veel te mogen leren hier

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.165 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl