Topic-icon pending order

• allmartino
  • allmartino's Avatar Topic Author
  • User is blocked
  • User is blocked
More
4 years 11 months ago #8372 by allmartino
pending order was created by allmartino
ik heb dus een account bij markets maar ik blijf worstelen om van start te kunnen gaan .
Ik snap maar niet hoe je een strategie moet samen stellen .
Volgens mijn begeleider bij markets , zijnde Mark Alexander , zou beginnen met pending orders een gemakkelijke start zijn .
Hebben soms nog mensen contact met Mark Alexander ?
Ik heb ook het boek al lange tijd van Jelle Peters over forex doch helaas in zijn boek lees ik niks hierover .
Dus heeft iemand ervaring met pending orders of hoe een strategie ontwikkelen ?
Ik zou ook graag een blog willen hebben maar ik zie langs geen kanten hoe deze te starten op deze site .

Dus graag een reactie . Wie kan me helpen ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 11 months ago #8373 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic pending order
Hier een voorbeeld hoe je een pending order kan gebruiken:
Breakout-strategie 1

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

More
4 years 11 months ago #8376 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic pending order
Het is allemaal niet heel moeilijk allmartino als je jezelf goed inleest. Aan je post te zien ben je echt nog aan het begin met je kennis over forex. Het lijkt me handig als je op www.babypips.com het 1 en ander gaat lezen.

Bij een broker kan je de volgende orders plaatsen.

Buy of Sell market. Bij deze order word je order direct uitgevoerd op de prijs van dat moment. Of Sell of Buy. Wat jij kiest
Buy limit order is een buy order voor als de koers boven de prijs is waarvoor jij hemt wilt kopen. als de koers dus daalt naar de prijs waar jij dat paar voor wilt kopen, dan wordt je order uitgevoerd voor die prijs.

Bij een Sell limit order werkt dat precies het zelfde, alleen dan omgedraaid.

Dan heb je de nog Buy stop order. Dit is een order die je boven de huidige koers plaatst. Als de koers dat punt bereikt, dan wordt dat paar gekocht op de door jouw aangegeven prijs. Bij een sell stop werkt dit ook het zelfde alleen dan de andere kant op.

Een pending order is een order die niet direct wordt uitgevoerd. De Limit en stop order zijn pending orders.

Al wat duidelijker? Die gasten van Markets zullen vaag blijven en leggen je geen drol uit heb ik daar ervaren. Het zijn net docenten op een school. Ze willen gewoon dat je het zelf uitzoekt en slingeren af en toe wat onbekende termen om je oren.

Price action day trading

• allmartino
  • allmartino's Avatar Topic Author
  • User is blocked
  • User is blocked
More
4 years 11 months ago #8380 by allmartino
Replied by allmartino on topic pending order
dag Maarten , bedankt voor je antwoord .Ik heb het wel een aantal keer moeten lezen voor het stilaan begon te snappen .Hoe moet ik dan eigenlijk de grafieken interpreteren om te kunnen bepalen om te kopen of te verkopen ?
De koers staat momenteel op 1.24575 (EUR/USD)en ik wil een order invoeren .
Zou ik dan een volume kiezen kleiner dan 1 of een veelvoud ervan ?
Op hoeveel zou ik dan de stop verlies instellen ?Volgens het averaging down strategie zou het beter zijn om grote tussen stappen te zetten van bv 40 pips ipv 10 pips .
Idem voor de winst stop .Dus winst instellen op 1.24610 en verlies instellen op 1.24535?
En hoe zit het dan met de buy en sell limiet ? Buy en sell stop . Ik weet niet hoe ik deze moet instellen .Ik krijg steeds foutmelding van ongeldige S/L en T/P.

More
4 years 11 months ago #8382 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic pending order
Hoe je de grafieken interpreteert is onderdeel van je strategie. Wat voor strategie bij je past zal je zelf moeten uitzoeken. Dat is voor iedereen anders. Ik zelf handel op basis van price action day trading. Google dit maar, dan wordt het je duidelijk. In die strategie die ik gebruik heb ik een entry strategie en een exitstrategie. Dit houdt dus in wanneer ik instap en eruit wil. Bij elke positie die ik inga wil ik het zelfde bedrag in euro's als risico hebben. Dit betekent dus dat de lotsize elke keer anders is. De entry en de afstand in pips tot de stoploss is namelijk bij elke positie anders bij mij. Soms moet de stoploss wat ruimer zijn dan de andere keer. Als je de afstand in pips weet en weet welk risico in euro's je wilt lopen, kan je uitrekenen met welke lotsize je die positie ingaat.

Als beginner is een heel lot erg veel. Met 1 lot koop je voor 100.000 euro het paar dat je koopt of verkoopt. Elke pip is dan dus ongeveer 10 euro waard. Dat is erg veel voor in het begin. Zo tussen de 0,01 en de 0,5 is denk ik waarmee je in het begin zal handelen. Oefen dit sowieso eerst op een demo account. Sowieso moet je zeker een half jaar lang alleen maar op een demo account oefenen om het handelen een beetje onder de knie te krijgen.

Als je de foutmelding ongeldige SL op TP krijgt, dan kan het zijn dat je die te strak op de entry wilt zetten. Bij markets moet dit gat volgens mij minimaal 15 pips zijn.

Price action day trading

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 9 months ago #8591 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic pending order
@Groentje

Brokers hebben natuurlijk als eerste taak om jou geld op de account te laten storten. Echte begeleiding bij het handelen kost tijd. Meer tijd dan een broker aan je kan besteden. Dat is geen verwijt aan brokers, maar wel een feit.

Wil je echt leren traden, dan ben je in elk geval goed begonnen: je hebt ontdekt en realiseert je dat je niet zomaar een positie kunt openen. Dat geeft de burger moed.

PB me even, dan help ik je wel een eind op weg.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.350 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl