Topic-icon Voorstellen

• EPPS
  • EPPS's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • Kill your mistakes quick, let your good ones fly !
More
4 years 10 months ago #8699 by EPPS
Voorstellen was created by EPPS
Hallo allemaal,

Ik ben sander en ga onder de naam EPPS online.
Ben 37 jaar en sinds 2 jaar ongeveer bezig met bitcoin en altcoin.
Ik heb daar diverse lessen geleerd en ben deze nu aan het toepassen op de echte markt.\

Ik draai een ProRealTime engine met realtime tick volume en ben druk bezig met het creeeren, analyseren en aanpassen van 2 geautomatiseerde strategien gebaseerd op ElliotWave theory / Fractal Theory gecombineerd met validatie indicators als de Mass Index, ADX en Chaikin Money flow. Als entry indicator gebruik ik wat EMA's, MACD en de BBand midline.

Ik hoop hier een aantal like minded people te kunnen treffen waarmee ik lekker kan sparren over (geautomatiseerde) strategien, indicators en marktstructuren.

Ik heb nog een paar maanden waarin ik mij 32 uur per week kan focussen op het ontrafelen van marktdynamieken dus hoop wat feedback te krijgen op mijn te creeeren tradelog.

Grt
EPPS

Started with Bitcoin and moved on to FOREX. Running a premium ProRealTime Engine for automated Multi- Indicator trading algo's

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• EPPS
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 10 months ago #8701 by EPPS
Replied by EPPS on topic Voorstellen
Hier is mijn eerste blogpost met mijn ElliottWave/Fractal Theory Eureka moment!
www.forexinfo.nl/forex-forum/21-forex-blogs/8700-elliottwave--fractal-theory-eureka-moment-#8700

Started with Bitcoin and moved on to FOREX. Running a premium ProRealTime Engine for automated Multi- Indicator trading algo's

More
4 years 10 months ago #8707 by Jelle
Replied by Jelle on topic Voorstellen
He Sander,

Van harte welkom op het forum! :-) Leuk ook dat je een trading blog bij gaat houden. Ben benieuwd!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• EPPS
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 10 months ago #8710 by EPPS
Replied by EPPS on topic Voorstellen
Thanks!
Tradelog is erg belangrijk.
Ik houd in Prorealtime een uitgebreid log bij waarop ik ook statistische analyses kan doen maar je hebt ook een log nodig waarbij je je gedachten kan structureren.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.177 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl