Topic-icon Voorstellen

• Crazy-dude
  • Crazy-dude's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8889 by Crazy-dude
Voorstellen was created by Crazy-dude
Hoi,

Zoals je ziet ben ik slecht in nicknames kiezen , dus koos ik er ook maar een die zomaar opkwam in t koppeke (dus vast wel ergens een beetje zot vanbinnen :PP ).

Goed , ik ben 30 jaar en een Vlaming (niet dat dit er toe doet) maar toch bestaat er geen belgische site/forum waar er zo een uitgebreid pakket aan leerstof en forex-materiaal aanwezig is.

Vroeger begin de 20er jaren kon men mij een internetgoudzoeker noemen .
Vanalle soorten affiliate progr. Geprobeerd zelfs e-mail scams enz.... . Ik ben hier ver van trots op en niet tegenstaande heeft t me alleen maar geld gekost . t Laatste wat ik online tegenkwam was forextrading .
De Engelse/Amerikaanse sites bulken dus van de verhalen dat dit het systeem is om miljonair te worden .
Je kan alvast al raden dat deze naïeve twintiger in de tijd dus een broker regelde en zo doende binnen de week 1000eur op zn account plaatste en dit dan ook binnen welgeteld 7 trading dagen kwijt was. (Dacht dat scalping the only way was maar ik kende er echt geen bal van).

Dus nu 6 à 7 jaar later na alles een definitieve stop toe te roepen en de jaren van verstand tot mij te laten komen ben ik mezelf aan t onderrichten in de wereld van de forex markt.
Het boek forex voor ambitieuze beginners is besteld en onderweg. Er zullen vast nog vele boeken volgen .

Ik weet nu ook dat dit geen "get rich quick type of thing" is. Ik snap niet hoe ik vroeger niet inzag dat dit een goeie basis nodig had om toch enigszins break even te spelen.

Ik keer terug naar forex omdat ik kritisch en nogal technisch aangelegd ben waardoor ik wel snel patronen herken enz... Het is ook iets waar ervaring en zelfdescipline een grote rol spelen plus ik volg nu al de politieke beslissingen zo kort mogelijk op . Metatrader en t werken met markets dien ik nog gewoon te worden maar op dit forum zie ik al vanalles waardoor ik mijn plan wel zal kunnen trekken :) .

Ik hoop hier verder nog veel te leren en wens ieder van jullie vele pips en een goeie gezondheid toe.

Met vriendelijke groet .

Crazy-dude

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 6 months ago #8890 by Jelle
Replied by Jelle on topic Voorstellen
He Crazy-dude,

Van harte welkom op het forum en leuk dat je je even voorstelt!

Forex is inderdaad geen 'get-rich-quick' ding, zoals je zelf al schrijft, maar het kan wel interessant zijn voor degenen die de tijd en moeite nemen om het handelen in valuta echt te leren. Ik zie dat je Forex voor Ambitieuze Beginners al besteld hebt, daar zul je vast een hoop uithalen (ben natuurlijk benieuwd wat je ervan vindt).

Daarnaast is het voor een belangrijk deel een kwestie van discipline, geduld, oefenen en ook enthousiasme. Met die ingredienten in de tas kom je in ieder geval een heel eind.

Veel succes en hou ons op de hoogte! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
4 years 6 months ago #8891 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic Voorstellen
Hey Crazy-dude

Blij nog eens een Vlaming te verwelkomen!
Je bent de periode van het snel geld verliezen al voorbij.
Leer eerst je systeem helemaal doorgronden. Hou je leverage de eerste 6 maanden beperkt tot max 1:5 (dus als je 1000 euro op je account hebt staan, open je bv. best maar 0,01 lot EURUSD(= geen leverage), tot maximum 0,05 lots tegelijk.)
Veel succes!

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

• Crazy-dude
  • Crazy-dude's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8892 by Crazy-dude
Replied by Crazy-dude on topic Voorstellen
hey Tokkes,

Ja, ik moet echter nog een systeem opzetten maar zie door het bos de bomen niet meer op 't moment.
Ik ben teveel op de zaken aan t voorlopen . De basiskennis dien ik eerst beter te absorberen vooraleer ik terug een trade zal doen .
't Is ook allemaal zo interessant eh hier op 't net enz... .

Het enige wat ik weet is welk profiel ik heb en dat is : weinig geduld , weinig tijd , en liever kleine winsten dan grote verliezen .
Nu dien ik nog verder te bouwen op analyse methode's en het gebruik van tools om een zo goed mogelijk instapmoment / uitstapmoment te bepalen .

De tips die je me net hebt gegeven zijn inderdaad van cruciaal belang en deze neem ik dan ook zeker mee.
Ik dien gewoon de stap te zetten naar de oefenaccount en zo wat te experimenteren .

Mvg

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.358 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl