Topic-icon Nieuw en gezocht!

• forexmoni
  • forexmoni's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 5 months ago - 3 years 11 months ago #8972 by forexmoni
Nieuw en gezocht! was created by forexmoni
Dag allemaal,

Mijn naam is Moos. Ik heb mij sinds een jaar verdiept in het traden. Op en af demo en live. Op demo gaat het natuurlijk WAANZINNIG goed maar oweeee als ik weer live ga ;)

Waar ik me nu voornamelijk op aan het focussen ben is de discipline. Alléén instappen als het een AAA status heeft voor mij.

Day traden en scalpen vind ik het prettigst. Nu even alleen de EU/USD. Voorheen meerder paren/indices maar veel belangrijker voor mij is de focus op 1 pair en de discipline. Uitbouwen komt dan vanzelf wel.

Ik heb dit jaar bewust gekozen om me volledig op het (leren) traden te storten met als doel hier van te kunnen gaan leven.

Wat ik het liefst zou willen is een 'partner/partners in crime' die ook Forex scalpen en die het prettig vinden om af en toe samen te traden. Ik heb dit al eerder iemand gedaan en dan huur je een flexplek voor paar tientjes of bij iemand thuis en dan een dag samen traden.

Ik vind het prettig om af en toe live ervaringen uit te wissen, van elkaar te leren en los daarvan mis ik bij traden de sociale contacten

Dussss...... als je denkt dat je dat ook zou willen mail me dan. Ik ben zowel woonachtig in Amsterdam als in Oisterwijk en het maakt mij niet zoveel uit waar we afspreken. Nou ja..... het moet niet te gek worden ;).

Mochten er verder nog tips/adviezen/fora/werkgoepen whatever.. zijn voor day traders en scalpers dan hou ik me zeker aanbevolen.
Hoop op wat reacties,
Moos

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 5 months ago #8974 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuw en gezocht!
He Monique,

Natuurlijk nog van harte welkom op het forum!

Als ik zo de eerste regels van je post lees is het snel duidelijk dat je echt serieus met het traden aan de slag bent gegaan. Discipline, focus, 1 paar, een strategie die bij je past, daarmee heb je in ieder geval al veel ruis eruit gefilterd.

Goed idee ook om een 'partner in crime', zoals je het zelf zegt, te zoeken, op die manier kun je een hoop van elkaar leren. Er is in ieder geval alle kans om er hier een te vinden! Tot die tijd - en hopelijk ook daarna - ben je natuurlijk van harte welkom om hier op het forum ervaringen uit te wisselen! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• forexmoni
  • forexmoni's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 5 months ago - 3 years 11 months ago #8975 by forexmoni
Replied by forexmoni on topic Nieuw en gezocht!
Hi Jelle,

Dank voor je bericht!

Het weekend het forum en de topics even doorspitten en wie weet vind ik een 'partner in crime' :-). In ieder geval zal ik genoeg informatie vinden.

Grtz,
Moos

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.157 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl