Topic-icon Hallo!

More
4 years 4 months ago #8991 by Yun
Hallo! was created by Yun
Hoi,

Ik ben Yun, 21 jaar en studeer aan de HES in Amsterdam.
Sinds een half jaar geleden ben ik begonnen met traden, jong geleerd is oud gedaan toch? Eerst even gespeeld met demo accounts, maar al snel overgestapt naar het echte geld. Ook verschillende strategieën gebruikt, en vind scalpen toch het leukst.

Begonnen met traden op Plus500, maar door de recente schandalen en hun vage regels op het gebied van scalpen, ben ik toch van plan om een andere broker te gebruiken. Als jullie nog suggesties hebben dan hoor ik dat graag. Eentje met lage spreads, en duidelijke scalping regels.

Hoop nog veel van elkaar te kunnen leren, en spreek jullie wel op de forums.

Yun :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 months ago #8992 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo!
He Yun, van harte welkom op het forum!

Je hebt m.i. juist de perfecte leeftijd om te beginnen met traden: jong maar niet te jong, helemaal in studie modus dus een snelle leercurve als je een paar goede boeken doorwerkt en veel mogelijkheden om met studievrienden tot in de late uurtjes te discussieren over de beste strategieën!

Hoop dan ook nog veel van je te zien op het forum! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
4 years 4 months ago #8993 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Hallo!
Hee Yun,

Leuk om te lezen dat je op zo'n jonge leeftijd al geïnteresseerd bent in traden. Ik ben zelf 22 en woon en studeer ook in Amsterdam.

Plus 500 kan je het beste zo snel mogelijk mee stoppen. Ik las laatst ergens dat er ook accounts van hun klanten bevroren waren. Voor scalperen is plus 500 ook niet erg handig. Ik zou een broker met een MT4 platform zoeken.

Grt, Maarten

Price action day trading

More
4 years 4 months ago #8996 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Hallo!
SemperAugust schrijft overigens goede artikelen over scalperen. Kijk hier(<--link) even zou ik zeggen. Als je vragen hebt over price action day traden kan ik ze voor je beantwoorden.

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.199 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl