Topic-icon Hallo allemaal!

More
4 years 1 month ago #9152 by Jupiter
Hallo allemaal! was created by Jupiter
hallo, via deze weg wil ik me graag even voorstellen. Ik ben Edwin en sinds 1 jaar actief aan het informeren over forex. Hoofdzakelijk via internet, het boek van Jelle en natuurlijk deze site. Het boek was echt een eye opener en heeft me doen beseffen dat er op internet toch wel veel zooi staat. En dat je niet zomaar de pips binnen harkt.
Ik heb tot nu toe alleen een demo account bij markets. Ik heb mijn demo account in laten stellen op 1000 euro omdat ik daar mee wil gaan beginnen op mijn real account. De geplaatste posities zijn tot nu toe alleen nog maar micro lots. En ga heel zuinig om met mijn (demo) centjes. Ik heb gedurende het jaar verschillende strategieën geprobeerd, maar sinds de forum post: "welk paar traden na 22:00 uur" ben ik fan van Maartensterk en de site van Nail Fuller, waar hij naar verwees! Lang leve de price action trading!
Door de drukte van mijn vaste baan en family leven heb ik ook geen tijd om uren per dag te kijken naar forex grafieken. Mijn doel is na de vakantie te starten met een live account en daar 1000 euro op te storten. Omdat ik met een zeer kleine winst al tevreden ben ga ik ook hier zuinig met mijn centen om middels het innemen van microlot posities. Ik zou graag elke maand wat extra op mijn account storten (30 euro) zodat ik hogere posities in kan nemen zodra ik meer er evaring heb in het price action traden! Zijn er meer die dit doen?

Alvast bedankt voor alle info en forum discussies, het heeft me al een beetje op weg geholpen!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 month ago #9153 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Hallo allemaal!
Hee Jupiter,

Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over price action trading. Mies van dit forum was er ook al enthousiast over. Gaaf om te horen!

De grote van je lot wordt bepaald door je risico dat je neemt op basis van je totale account. Ik houd nu een bedrag in euro's aan dat ik als risico wil en bereken op basis daarvan mijn positie grote. Dit allemaal uiteraard nadat ik de entry en de SL heb bepaald.

Als je posities opent van heel lot, zit je meestal rond een risico van 1000 €, dus het is helemaal niet zo raar dat je microlots handelt. Ik handel zelf ook meestal tussen de 0,20 en 0,80.. Ligt gewoon aan je SL en entry grote. Nial heeft daar ook wel wat mooie artikelen over geschreven.

Als je geïnteresseerd bent kan je @PAFXtraders volgen op twitter. Zijn wat bekende van mij waar ik setups mee bespreek. Als er iets tussen zit wordt het via dat twitter kanaal gedeeld. Niet altijd evenveel, maar je kan er vast wat van leren als je het volgt.

Succes!

Price action day trading

More
4 years 1 month ago #9154 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo allemaal!
He Jupiter,

Van harte welkom op het forum! Zo te lezen ga je in ieder geval zeer gedegen te werk; een plan om live te gaan, bescheiden posities om jezelf de kans geven om te leren, een strategie waar je enthousiast over bent, daarmee ben je in ieder geval qua voorbereiding al een heel eind.

Ook heel leuk dat je zoveel aan het boek hebt gehad natuurlijk, zegt het voort zegt het voort! :-)

In ieder geval nogmaals van harte welkom en aarzel niet om je vragen hier te stellen, daar is het immers voor bedoeld!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
4 years 1 month ago #9155 by Jupiter
Replied by Jupiter on topic Hallo allemaal!
Hoi Jelle en Maarten,

Bedankt voor jullie bericht! Ik ga PAFXtraders zeker volgen Maarten! Ben jij trouwens bekend met de Trading course die door Nial aangeboden wordt? Er zijn natuurlijk kosten aan verbonden. Maar ik denk dat dat het wel waard is.

Trouwens Jelle, fijne site zo. Makkelijker en duidelijker te bedienen met een tablet of smartphone als voorheen!!!

More
4 years 1 month ago #9157 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Hallo allemaal!

Jupiter wrote: Hoi Jelle en Maarten,

Bedankt voor jullie bericht! Ik ga PAFXtraders zeker volgen Maarten! Ben jij trouwens bekend met de Trading course die door Nial aangeboden wordt? Er zijn natuurlijk kosten aan verbonden. Maar ik denk dat dat het wel waard is.

Jazeker. Ik ben lid en ik vind het nog steeds elke euro waard.

De cursus is laatst in een nieuw jasje gestoken en nog eigenlijk veel beter dan toen ik hem had gedaan. Het trading forum en de dagelijkse commentaren zijn ook erg leerzaam. Als je echt in de forex wilt gaan voor de volle 100% raad ik je aan om lid te worden. Als je het wel interessant vind en een beetje om je heen aan het kijken bent, kan je beter eerst babypips lezen en dan nog is een keer bedenken of je er echt voor wilt gaan.

Ik bekijk vaak hoofdstukken uit de cursus terug en krijg daar nog elke keer nieuwe inzichten door.

Als je er nog vragen over hebt hoor ik het wel.

Groet,
Maarten

Price action day trading

More
4 years 1 month ago #9158 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo allemaal!
Bedankt voor het compliment over de site Jupiter! De aankomende tijd wil ik de site o.a. nog wat meer mobiel vriendelijk maken, work in progress dus :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.190 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl