Topic-icon Voorstellen

• Marcel1987
  • Marcel1987's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 1 month ago - 4 years 1 month ago #9347 by Marcel1987
Voorstellen was created by Marcel1987
Hallo allemaal, ik ben Marcel.

Ik ben ooit in 2013 begonnen met het handelen in forex. Ik had hier geen ervaring mee en toen al snel een beetje inkomsten gegenereerd.
Helaas was ik dit ook heel snel weer kwijt haha. :pinch:
Nu ben ik sinds een aantal weken opnieuw begonnen met een wat beter werkende strategie (Bollinger band + rsi) en tot nu toe gaat dat ook wel goed :-) wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Ik werk met 2 schermen op een desktop, dat werkt wel overzichtelijk en fijn. Ik heb mezelf geregistreerd op 24option.com (dus niet optie24.nl)
Wat vinden jullie van deze broker ? Ik zie door de bomen het bos niet meer, op de ene site worden diverse brokers de lucht in geprezen en op de andere afgebrand. Ze zijn gereguleerd, sponsor van juventus en schijnt toch 1 van de "betere" brokers te zijn.
Hebben jullie hier ervaring mee of andere aanbevelingen ?

Ik hoor het graag ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 month ago - 4 years 1 month ago #9348 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Voorstellen

Marcel1987 wrote: Hallo allemaal, ik ben Marcel.

Ik ben ooit in 2013 begonnen met het handelen in forex. Ik had hier geen ervaring mee en toen al snel een beetje inkomsten gegenereerd.
Helaas was ik dit ook heel snel weer kwijt haha. :pinch:
Nu ben ik sinds een aantal weken opnieuw begonnen met een wat beter werkende strategie (Bollinger band + rsi) en tot nu toe gaat dat ook wel goed :-) wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Ik werk met 2 schermen op een desktop, dat werkt wel overzichtelijk en fijn. Ik heb mezelf geregistreerd op 24option.com (dus niet optie24.nl)
Wat vinden jullie van deze broker ? Ik zie door de bomen het bos niet meer, op de ene site worden diverse brokers de lucht in geprezen en op de andere afgebrand. Ze zijn gereguleerd, sponsor van juventus en schijnt toch 1 van de "betere" brokers te zijn.
Hebben jullie hier ervaring mee of andere aanbevelingen ?

Ik hoor het graag ;)

Ieder z'n eigen broker waar hij/zij zich thuis voelt. Bonus brokers zou ik nooit zaken mee willen doen. Is monopoly geld. Je kunt het niet uit laten keren. Is het een STP/ECN broker of een Market Maker? Een paar dingen waar je op moet letten.
Even de naam van de broker invullen bij Google met review erachter. :)
en hier kun je ook wat vinden: www.forexpeacearmy.com/public/review/www.24option.com
btw. Denk erom. Wij van wc-eend raden WC eend aan.

More
4 years 1 month ago #9349 by Jelle
Replied by Jelle on topic Voorstellen
He Marcel, van harte welkom op het forum!

Een trading strategie is vrij persoonlijk; wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander ook per se te werken. Het belangrijkste is dat je in de eerste plaats een trading plan hebt, je er aan houdt en het monitored en evalueert, zodat je eventuele zwakke plekken eruit kunt filteren.

Ook de broker keuze is persoonlijk; waar de een bij zweert vindt de ander maar niks. Regulering is belangrijk, daar zijn de meesten het wel over eens, en als een broker al een paar jaar bestaat is dat ook prettig. Doe je eigen onderzoek, maar maak het ook niet te gek; als je je thuis voelt bij een broker hoef je ook niet continue te blijven shoppen. Uiteindelijk is niet de broker bepalend voor je succes, maar jijzelf en je trading plan.

Veel succes en nogmaals van harte welkom! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Marcel1987
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 1 month ago #9350 by Marcel1987
Replied by Marcel1987 on topic Voorstellen
De bonus is monopoly geld of de hele broker ?
Ik had die recencies gezien idd, maar op andere websites staat 24 option weer als goed beschreven.
www.fxempire.com/binary-options/24option/user-reviews . Volgens mij is het wel een ECN broker, maar dit weet ik ook niet zeker.

More
4 years 1 month ago - 4 years 1 month ago #9351 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Voorstellen

Marcel1987 wrote: De bonus is monopoly geld of de hele broker ?
Ik had die recencies gezien idd, maar op andere websites staat 24 option weer als goed beschreven.
www.fxempire.com/binary-options/24option/user-reviews . Volgens mij is het wel een ECN broker, maar dit weet ik ook niet zeker.

Wie is FXEmpire? Een zusje van 24option? Een voorbeeld van een van de vele pagina's die je een beetje op weg helpen. De bonus is monopoly geld. Je moet zoveel trades gedaan hebben dat jij quitte speelt met de broker. Zodat hij er geen geld op verliest
www.100forexbrokers.com/

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 1 month ago #9352 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Voorstellen
Maar allemaal affiliate links op die site. Pure IM.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

• Marcel1987
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 1 month ago #9353 by Marcel1987
Ik heb geen bonus geaccepteerd, ook niet om gevraagd dus dat probleem heb ik niet. Verder zijn ze partner van juventus www.juventus.com/en/news/news/2014/juventus-agree-partnership-with-24option-com.php lijkt me niet dat zij in zee gaan met een stel oplichters ? het lijkt me sowieso geen scam in ieder geval.

• Marcel1987
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 1 month ago #9354 by Marcel1987
www.forexinfo.nl/binaire-opties-brokers/24option-review

Hier wordt hij toch ook niet echt slecht beoordeeld? Ik vind het wel bijzonder dat her en der totaal verschillende uitkomsten over de diverse brokers staan. Net of ze elkaar zwart proberen te maken ofzo ? Ook zijn het vaak alleen de azijnpissers waarvan je reacties leest. Als het goed is hoor je er nooit iets over.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 1 month ago - 4 years 1 month ago #9355 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Voorstellen
24option en zusterbedrijven zijn geen scam.

Wel bijzonder commerciële club (laat je telefoonnummer niet achter, want Cyprus blijft bellen) maar een van de grootste binary option brokers in de wereld.

Heel verstandig om van de bonus af te blijven, want daarmee zet je je eigen storting ook vast.

Sinds enkele maanden ook in forex. Prima club verder.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.428 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl