Topic-icon Beginnende beginner...

More
3 years 11 months ago #9501 by pim123
Beginnende beginner... was created by pim123
Hallo, ik ben Pim.
Wel eens wat gedaan met opties en aandelen in de goeie tijd toen je eigenlijk bijna niks fout kon doen.
Ik kwam het traden op de Forex ergens tegen en ben toen gaan lezen, lezen, lezen.
En dat ben ik nu nog steeds aan het doen, hierna wil ik zo'n oefenaccount nemen bij een broker en
zien of ik er in de praktijk ook wat van snap. Heul veul later zal ik dan misschien een echt account openen.
Goed forum dit, leerzaam ook.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 11 months ago #9502 by Jelle
Replied by Jelle on topic Beginnende beginner...
He Pim, van harte welkom op het forum!

Leuk dat je zo in de forex gedoken bent. Er is genoeg over te vinden, maar zoals je zelf ook al schrijft moet je daarnaast natuurlijk ook veel oefenen om beter te worden.

We zijn sinds kort ook begonnen met het geven van Live Trading Webinars , ideaal als je meer wil weten over valuta handelen in de praktijk. Je bent tijdens deze webinars bovendien van harte uitgenodigd om input te vragen (en te geven) over specifieke valuta paren, strategieen etc. Dus dat is voor jou misschien ook wel interessant.

Aarzel verder niet om vragen te stellen op het forum, daar is het immers voor bedoeld! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
3 years 11 months ago #9503 by pim123
Replied by pim123 on topic Beginnende beginner...
Heb de eerste webinar zojuist al bekeken, idd leerzaam hoe jullie die grafieken benaderen en interpreteren !

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.235 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl