Topic-icon Nieuweling

More
3 years 9 months ago #9619 by Hunterz
Nieuweling was created by Hunterz
Hallo iedereen ! alvast een gelukkige late nieuwjaar gewenst ;) :laugh:
Ik ben Bart en kom van België, 26 jaar en ongeveer een 6 maanden geleden ben ik in aanraking gekomen met de forex markt door op het internet te zoeken.
De passie is al wel heel lang geleden begonnen door als kind (10 - 11) jaar naar de film Wallstreet te kijken :PP
Maar waarom ik pas later ben begonnen meer info te zoeken ligt aan mezelf maar aan de mensen rond mij ook die alles afketsen dat je het niet mag doen dat je alleen maar geld kwijtraakt etc... waardoor ik alleen maar schrik kreeg en afhaakte.
Maar ik kan de kriebels toch niet tegenhouden en 6 maanden geleden heb ik die stap gezet.

Wat mijn doelen zijn momenteel ? leren, leren, leren, zoals met alles eigenlijk in het leven en gewoon omdat ik het graag doe al is het geld verliezen tot geld verdienen en liever verdienen uiteraard haha, maar ik bezie de forex markt wel niet als een spel blijft een soort business :)

De boek trouwens van Jelle Peters is heel goed ben er al veel wijzer van geworden !
Trader platform die ik gebruik is Plus500 en ik zie ook dat jullie live trading webinars doen ? is er nog plaats of ben ik te laat ?

Alvast bedankt voor de nuttige info op dit forum !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 9 months ago #9621 by Jelle
Replied by Jelle on topic Nieuweling
He Bart, van harte welkom op het forum! :-)

Leuk dat je ook met de forex bezig bent en lees dat je in ieder geval alvast de juiste instelling hebt om er verder mee te komen!

We zijn inderdaad onlangs begonnen met het geven van Live Trading Webinars en op 12 januari is er weer een nieuwe. Je kunt je daarvoor o.a. opgeven via de forex webinars pagina .

Veel succes en tot ziens op het webinar!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.143 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl