Topic-icon Even voorstellen...

More
3 years 6 months ago #9754 by Tina
Even voorstellen... was created by Tina
Ik zal me ook even voorstellen...

Ik ben Tina en ben 40 jaar oud.
Ik ben nu zo'n 2 jaar (met tussenpozen) aan het lezen over forex.
Ik heb het boek van Jelle Peters gelezen en ben nu bezig in de kunst van het traden.
Verder ontelbare uren op internet gelezen en naar grafieken zitten staren.
Na al die uren heb ik eindelijk het idee dat ik het een beetje begin te begrijpen.

Ik hoop nog veel meer te leren door op dit forum met andere beginners in contact te komen.

Groetjes!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #9756 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen...
Van harte welkom op het forum Tina! :-)

Leuk dat je het boek gelezen hebt, hoop dat je er veel aan hebt gehad! Het boek van Henk en Martijn is ook zeker een aanrader, dus je komt in ieder geval goed beslagen ten ijs.

Zoals je misschien wel weet geven we ook regelmatig forex webinars. Meer erover op onze Forex webinars pagina. Het eerstvolgende webinar is op 23 februari (link voor inschrijving op zojuist genoemde pagina).

Enfin, nogmaals van harte welkom op het forum en als je je vragen hebt, stel ze gerust. :-)

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 6 months ago #9757 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Even voorstellen...
Hoi Tina, leuk dat je er bij bent!

Het probleem is het geleerde goed toe te passen, en dat leer je toch alleen maar door het ook werkelijk te gaan doen!

Ik realiseer me heel goed dat ik het af en toe mooi weet te vertellen, maar echt goed lukken doet het nog niet met mijn forex kunsten :-D Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik de strategieen die ik volg goed begrijp en ik begrijp ook de uitleg iedere week van de markt besprekingen op Forexmentorpro.. alleen later vind ik pas uit waarom bepaalde trades die ik had geplaatst niet goed hebben uitgewerkt.. achteraf kijk je een koe in zijn jeweetwel, De kunst is de beste 'high probability' trades er uit e kunnen pikken... en dat vergt gewoon heel veel oefening.

Succes! en laat af en toe nog eens van je horen hoe het gaat :-)

More
3 years 6 months ago #9759 by Tina
Replied by Tina on topic Even voorstellen...
Bedankt voor je reactie. Ik ben ook al wel wat aan het oefenen. Heb een tijd geleden ook al wat geld verloren vandaar dat ik me eerst maar even beter ben gaan inlezen. :)

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 6 months ago #9760 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Even voorstellen...
Daar zijn demo accounts voor Tina :-) oefenen oefenen en nog eens oefenen. Ik ga pas live als ik 3 maanden consistent winstgevend ben geweest, aan mijn resultaten te zien zou dat wel eens een tijd kunnen gaan duren.. maar ik geef niet op!

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.363 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl