Topic-icon Voorstellen

• Kater232
  • Kater232's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 7 months ago #10190 by Kater232
Voorstellen was created by Kater232
Goedemiddag dames heren,

Ik ben Kay, 23 jaar en uit het mooie zuid Limburg, onlangs via een collega in aanraking gekomen met forex, uiteraard meteen head first er in gedoken, via markets.com begonnen met mijn 25 euro bonus bij nummerbevestiging. Eerste paar trades klein verlies, vervolgens toch een aantal profits om af te sluiten met een verlies van 4.16 op de EURUSD (S/L) werd getriggerd, oorzaak: sell ipv buy met 0.02 lot.

Nu weet ik nog niets van analyses dus afgelopen vrijdag maar het boek forex voor ambitieuze beginners aangeschaft, inmiddels bijna uit. Het klinkt allemaal bijzonder logisch alleen zie ik op mijn trends bijna nooit duidelijke S/R lijnen of andersoortige technische hulpmiddelen. Wellicht mijn onervarenheid.

Ik wil maximaal 30 min in een trade zitten omdat ik te ongeduldige ben :silly: .

Ik ga dit forum eens bijlezen en zien of ik dan wat wijzer wordt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 7 months ago #10191 by Jelle
Replied by Jelle on topic Voorstellen
Allereerst natuurlijk van harte welkom op het forum Kay!

Hartstikke leuk dat je zo enthousiast met de forex bezig bent en meteen ook dat het boekForex Voor Ambitieuze Beginners hebt aangeschaft. Wat betreft je opmerking over S/R lijnen: als je op een candlestick grafiek kijkt naar horizontale steun en weerstand zones zijn deze vaak vrij makkelijk te spotten. Kijk bijvoorbeeld naar de daily grafiek van de USD/JPY; het is goed te zien dat tussen de 107,70-108 een steun zone is gevormd. Hoop dat je daar wat mee kunt. :-)

Ik las overigens dat je de eerste 25 euro gratis bij Markets al hebt geclaimd. Maar wist je dat je nog 25 extra kunt krijgen als je je ID gegevens upload? Lees het anders even na op de Markets 50 euro gratis pagina.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
Attachments:

• Kater232
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 7 months ago #10219 by Kater232
Replied by Kater232 on topic Voorstellen
Sorry, even druk geweest met werk,

Ik heb al mijn gegevens ingediend maar die 2e 25 euro zijn er niet bij gekomen. Bedankt voor de foto, stuk duidelijker :). Nu nog werken aan m'n candle recognition en het tekenen van de lijnen.. Trade nu alleen paren waarvan ik "zeker weet" wat ze gaan doen.

More
3 years 7 months ago #10221 by Jelle
He Kay,

Je zou de 2e 25 euro dan wel moeten krijgen. Stuur anders even een mailtje met je gegevens naar ons via de contact pagina dan vragen we even na bij Markets wat er mis is gegaan.

Wat bedoel je overigens met het traden van de paren waarvan je "zeker weet" wat ze gaan doen? Een beperkt aantal paren dat je beter kent omdat je ze meer in de gaten houdt, of ieder paar waarvan je denkt dat het een bepaalde kant opgaat? :-)

• Kater232
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 7 months ago #10222 by Kater232
Replied by Kater232 on topic Voorstellen
Heb EURUSD, EURCHF, EURGBP & USDJPY in mijn favorieten staan, vorige week een alarm gezet om short op USDJPY te gaan, alleen had ik hem weg gedrukt en niet meer aan gedacht, zonde. Gisteren op het laagste punt in 18 maanden USDJPY ingestapt en 25 pips profit gepakt. Verder probeer ik deze pairs zoveel mogelijk bij te houden en SR lijnen te oefenen tot ik er een lamme vinger van krijg.

Je boek is trouwens een geweldige hulp!

More
3 years 7 months ago #10228 by Jelle
Thanks Kay, dat is natuurlijk altijd erg leuk om te horen! :-)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.282 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl