Topic-icon Hallo allemaal.....

• Mcdbergh
  • Mcdbergh's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10539 by Mcdbergh
Hallo allemaal..... was created by Mcdbergh
Hallo allemaal,

Laat ik me even voorstellen ik ben Marc ben 39 jaar en woon in Limburg. Ben getrouwd met een hele lieve vrouw en samen hebben we een zoontje van 7 jaar.
Mij heeft altijd het wereldje van handelen geïnteresseerd maar nooit de tijd genomen om me erin te verdiepen.
Nu heb ik de eerste stap eens genomen om een account aan te maken na een aantal weken met het demo account geprobeerd te hebben.
Hier had ik vooral geluk.. met traden. ene keer won ik en andere keer verloor ik op een bid.
uiteindelijk bijna door mijn begin kapitaal heen gegaan ben ik me eens verder gaan oriënteren of er niet forums zijn waar mensen elkaar helpen met tips en trucks .
Uit eindelijk ben ik bij dit forum aan gekomen, hopelijk kan ik hier wat wijzer worden hoe is slim Forex kan verkopen en/of kopen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 months ago #10540 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo allemaal.....
He Marc, van harte welkom op het forum!

Het begin van je forex avontuur zal veel valuta handelaren bekend in de oren klinken. In het begin is er wat geluk, vervolgens ga je een beetje los en krijg je te maken met de andere kant van het tweesnijdende zwaard. :-)

Om te leren hoe je slimmer kunt handelen op de forex ben je bij Forexinfo in ieder geval aan het goede adres. Er is een grote forex strategie sectie, 5 dagen per week interessant nieuws en columns van ervaren traders en natuurlijk het forum als je vragen hebt.

in ieder geval veel succes en als je vragen hebt, stel ze gerust!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: Mcdbergh

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10541 by Mcdbergh
Replied by Mcdbergh on topic Hallo allemaal.....
Je hebt inderdaad helemaal gelijk, mijn succesvolle trades zijn echter op basis van geluk.
Ik wil graag meer over deze stof weten en ook natuurlijk hoe ik succesvol en meer onderbouwd een trade kan plaatsen.

Ik heb een account bij Plus500, ik ga de forex strategie doornemen. zijn er ook hier op het forum diverse analyse tools te vinden ?

More
3 years 2 months ago #10542 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo allemaal.....
Analytische tools (indicators) zitten al gratis ingebakken in de plus500 web trader. :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10543 by Mcdbergh
Dan moet ik me eens gaan verdiepen in alle materie. Hoe ik deze moet gebruiken.
Ik heb momenteel een bid lopen maar deze gaat ook totaal de verkeerde kant op. :-(

More
3 years 2 months ago #10544 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Hallo allemaal.....
Alle indicatoren lopen achter de feiten aan. Ze worden gevormd door de markt. Houd daar rekening mee. Zoek eens uit wat de trend is. Long of short. Altijd met de trend meeliften

Mcdbergh wrote: Dan moet ik me eens gaan verdiepen in alle materie. Hoe ik deze moet gebruiken.
Ik heb momenteel een bid lopen maar deze gaat ook totaal de verkeerde kant op. :-(

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10546 by Mcdbergh
Daar was ik al vanuit gegaan dat indicatoren achter de feiten aanlopen. Maar het zijn wel goede hulpmiddelen ( heb ik reeds gelezen ).
Ik heb op de huidige bid ontdekt dat de trend omlaag gaat... dus had ik deze ook al reeds op verkopen geopend....

More
3 years 2 months ago #10547 by crosstrader
Welk Time Frame trade je? Neem een duidelijk groter TF om te zien of de trend daadwerkelijk is gedraaid. Wat trade je?

Mcdbergh wrote: Daar was ik al vanuit gegaan dat indicatoren achter de feiten aanlopen. Maar het zijn wel goede hulpmiddelen ( heb ik reeds gelezen ).
Ik heb op de huidige bid ontdekt dat de trend omlaag gaat... dus had ik deze ook al reeds op verkopen geopend....

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10548 by Mcdbergh
Ik heb momenteel de time frame voor een dag staan. En ik trade op GBP/JPY en moet nog een flink eind om op 0 te traden.

Ik vind het erg prettig om te zien dat mensen elkaar hier helpen.
Ondertussen heb ik ook een account geopend bij Forexfactory op aanwijzingen. Hier in het forum ( nu moet ik alleen. Nog mijn broker ook te zien krijgen in mijn profiel maar das iets voor later )

More
3 years 2 months ago #10549 by crosstrader
en moet nog een flink eind om op 0 te traden. Begrijp niet wat je daarmee bedoelt.

Mcdbergh wrote: Ik heb momenteel de time frame voor een dag staan. En ik trade op GBP/JPY en moet nog een flink eind om op 0 te traden.

Ik vind het erg prettig om te zien dat mensen elkaar hier helpen.
Ondertussen heb ik ook een account geopend bij Forexfactory op aanwijzingen. Hier in het forum ( nu moet ik alleen. Nog mijn broker ook te zien krijgen in mijn profiel maar das iets voor later )

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10550 by Mcdbergh
Nou ik bedoel ermee dat ik momenteel nog flink in de - sta en dat ik het liefste toch wel op 0€ wil eindigen. Maar wat iedereen het liefste wil is wat rendement op het geïnvesteerde bedrag.

Want met EUR/NZD heb ik veel verloren helaas :-(

More
3 years 2 months ago #10551 by crosstrader
Trade je met real money?

Mcdbergh wrote: Nou ik bedoel ermee dat ik momenteel nog flink in de - sta en dat ik het liefste toch wel op 0€ wil eindigen. Maar wat iedereen het liefste wil is wat rendement op het geïnvesteerde bedrag.

Want met EUR/NZD heb ik veel verloren helaas :-(

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10552 by Mcdbergh
Ja , ik heb met demo account geoefend en daar had ik meer succes mee :-(

More
3 years 2 months ago #10553 by crosstrader
Oei. dat is niet zo mooi. Had je een goed tradeplan gemaakt en een Risk Reward voor jezelf bepaald. Dat zijn wel harde voorwaarden voor je aan real money traden begint. Je weet dat je bij een verlies van 33 % van je account 50% moet goedmaken? Dat is een hele klus.

Mcdbergh wrote: Ja , ik heb met demo account geoefend en daar had ik meer succes mee :-(

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10554 by Mcdbergh
Nee dat had ik niet, omdat ik niet met de materie bekend was en dus een van de vele beginners fouten heb gemaakt zoals ook door Jelle beschreven wordt hier op het forum. Wat ook vele dachten voor mij hmmm in herbegin gaat het goed en dan opeens gaat het fout .... en blijft het fout gaan. Waardoor men ook nog aan zichzelf begint te twijfelen....

More
3 years 2 months ago #10555 by crosstrader
Weet niet hoe groot de `schade` inmiddels is maar neem je verlies en stop met realtime traden voor je hele account is opgeblazen. Je trade tegen MM´s.

Mcdbergh wrote: Nee dat had ik niet, omdat ik niet met de materie bekend was en dus een van de vele beginners fouten heb gemaakt zoals ook door Jelle beschreven wordt hier op het forum. Wat ook vele dachten voor mij hmmm in herbegin gaat het goed en dan opeens gaat het fout .... en blijft het fout gaan. Waardoor men ook nog aan zichzelf begint te twijfelen....

• Mcdbergh
  • Groentje
  • Groentje
  • Enjoy your life.....
More
3 years 2 months ago #10556 by Mcdbergh
Hoe bedoel je tegen MM?

More
3 years 2 months ago #10557 by crosstrader
Je hebt een prive bericht

Mcdbergh wrote: Hoe bedoel je tegen MM?

More
3 years 2 months ago #10558 by crosstrader

crosstrader wrote: Je hebt een prive bericht

Mcdbergh wrote: Hoe bedoel je tegen MM?

Een lijntje in de grafiek geeft al veel informatie
Attachments:

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.406 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl