Topic-icon Even voorstellen dan maar

• Jeremy1990
  • Jeremy1990's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 7 months ago #11049 by Jeremy1990
Even voorstellen dan maar was created by Jeremy1990
Hallo allemaal!

Ik ben dus Jeremy, zoals mijn gebruikersnaam al deels zal doen vermoeden ben ik 26 jaar oud en sinds een paar maanden in aanraking met Forex, of beter gezegd, sinds een paar maanden geïnspireerd om mijn spaarcentjes te doen laten groeienB) .

Ik heb veel gelezen (boek van Jelle:)) en heel veel tutorials op youtube bekeken. Sinds gisteren een trading account geopend bij Markets.com en ben met Metatrader 4 een beetje aan het klooien om de instellingen zo te krijgen als ik ze wil (lay out en indicators etc etc).

Ik merk wel direct op, dat het een stuk lastiger is dan ik oorspronkelijk verwacht had. Als je alle tutorials bekijkt, met de grafieken, dan lijkt het zo simpel.... Maar ik heb besloten dat ik succesvol wil zijn, met het uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen van een topsporter wil ik binnen een jaar een live trading account starten!

Ik hoop op dit forum veel te mogen leren, strategieen te kunnen wisselen en met hulp van iedereen een succesvolle trader te worden!

Fijne dag allemaal;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 7 months ago #11050 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen dan maar
Van harte welkom op het forum Jeremy! :-)

Zo te lezen ben je zeer serieus bezig met je doel om een winstgevende trader te worden, wat de kans op succes in ieder geval aanzienlijk vergroot.

Veel oefenen, erachter komen wat een goede strategie is voor jou en een solide trading plan opzetten zijn een paar van de belangrijkste dingen die je moet doen op weg naar structureel trading succes, maar zo te lezen heb je dat al door :-)

Nogmaals veel succes en als je vragen hebt, aarzel ze niet te stellen op het forum!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Jeremy1990
  • Jeremy1990's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 7 months ago #11052 by Jeremy1990
Replied by Jeremy1990 on topic Even voorstellen dan maar
Bedankt voor de verwelkoming!!

Ben druk bezig een trading plan op te zetten en te kijken wat mij ligt!
Zojuist van de EURUSD en de GBPUSD afbeeldingen gemaakt van de 1 uur grafiek / 30 min en 1 dag, met mijn MA signalen erin en de MACD, om te bekijken of hetgeen ik voorspel ook uit zal komen, om zodoende de markt te gaan bestuderen zonder als een blind paard erin te gaan en mijn demo account te laten crashen (lijkt mij volstrekt zinloos om nu te gaan traden, zonder te weten waar ik naar kijk).

Advies is altijd welkom!!:)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.484 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl