Topic-icon Even voorstellen..

• BigDutch
  • BigDutch's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 5 months ago #11141 by BigDutch
Even voorstellen.. was created by BigDutch
Hi! Ik ben Roel, en na het lezen van het boek van Jelle en bestuderen van een hoop instructie videos op youtube ben ik sinds een paar weken actief aan het traden op eToro. Ik werk erg onregelmatig en ik kan mijn vrije uren goed besteden aan het traden en leren. Ik wil me voornamelijk gaan focussen op de EUR/USD en crypto currencies.

Ik ben nog wel een behoorlijke newbie in Forex-land maar tot nu toe gaat het me redelijk goed af. Ik ben erg leergierig en ik hoop dat dit forum kan bijdragen aan mijn ontwikkeling op Forex gebied.

Als iemand nog tips heeft voor een goed boek of online course hoor ik die graag!

Groet,

Roel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #11142 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen..
Van harte welkom op het forum Roel! :-)

Leuk dat je ook zo enthousiast bent over de forex! Zo te lezen doe je in ieder geval de juiste dingen om het handelen op de forex onder de knie te krijgen, en het is ook zeker slim om je in het begin op niet teveel verschillende valuta paren te focussen.

Als je op zoek bent naar meer goede boeken over forex, we hebben op Forexinfo ook een forex boeken sectie .

Verder geven we in het dagelijkse nieuws van maandag tot vrijdag ook vaak tussen de regels door uitleg over valuta paren en wat hen beweegt.

Tenslotte is ook Marco's trading log hier op het forum altijd leuk leesvoer, zeker ook voor beginnende traders.

En mocht je vragen hebben, aarzel niet.

Nogmaals van harte welkom op het forum en veel succes! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• BigDutch
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 5 months ago #11144 by BigDutch
Replied by BigDutch on topic Even voorstellen..
Dankjewel Jelle!

Ik heb het blog van Marco inderdaad al gevonden, erg leuk om te lezen. Ook jullie filmpjes op youtube zijn erg leuk en leerzaam. Ik zag trouwens wel dat het item over het traden van olie en goud was verwijderd van youtube, is die nog ergens anders terug te vinden? En waar kan ik mij inschrijven voor de webinars?

Groet,

Roel

More
2 years 5 months ago #11146 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen..
Je kunt het webinar over goud en olie iig nog vinden op onze forex webinars pagina (onder 'Thema webinars')

We organiseren vaak een webinar rond een Fed rentebesluit. Een paar dagen van tevoren adverteren we dat ook op de site. Dus het beste wat je kunt doen is de site regelmatig in de gaten te houden :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• BigDutch
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 5 months ago #11147 by BigDutch
Replied by BigDutch on topic Even voorstellen..
Super, bedankt!

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.172 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl