Topic-icon Voorstellen

• whitepablo
  • whitepablo's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
  • PM mij voor een broker ZONDER swaps of commissie!
More
1 year 9 months ago #11461 by whitepablo
Voorstellen was created by whitepablo
Even voorstellen hier. Ik ben een man van 43, getrouwd met twee kinderen.

Ongeveer 6 jaar geleden ben ik voor het eerst begonnen met traden. Ik opende een account, joeg er in enkele dagen een no-deposit bonus en een klein startbedrag doorheen en begon me toen te verdiepen in de wondere wereld van de Forex. Dat had ik beter andersom kunnen doen.

Dat doe ik nu nog steeds, dat verdiepen en dat traden. Dus het gaat goed :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 9 months ago #11463 by Jelle
Replied by Jelle on topic Voorstellen
Van harte welkom op het forum whitepablo!

Leuk dat je je even voorstelt. Je verhaal klinkt bekend, het enthousiasme gaat vaak voor de verdieping uit. :-) Aan de andere kant is het nog altijd beter om een relatief bescheiden leergeld aan het begin van je trading carriere te betalen dan met veel geluk en weinig wijsheid door te dringen tot de hogere regionen, om dan op enig moment alsnog neer te gaan.

Veel succes in ieder geval en deel je ervaring graag met anderen, daar is het forum immers voor bedoeld!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.145 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl