Topic-icon Zal me even netjes voorstellen!

• Trade007
  • Trade007's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
1 year 4 months ago #11650 by Trade007
Zal me even netjes voorstellen! was created by Trade007
Hallo fellow traders,

Trade007 hier ,een 33 jaar "jonge" forex trader. Trade zo'n beetje en jaartje of 2 lees vooral veel boeken over traden en probeer een
speelgeld account te managen ( geen groot succes :silly: ).Ik heb vroeger veel aan online poker gedaan waaruit de intresse in forex vandaan komt.

Waar ik naar op zoek ben is fellow traders om mee samen te werken in strategieen en het uitwisselen van ideeen om zo weer wat verder te komen. Ik heb geen economische achtergrond dus mijn voornaamste focus is technische analyse, maar lees veel over fundamentele analyse , commodity , bonds , futures en options markten( dus niet 100% technische trader).

Dus als je geinteresseerd in samenwerking via het forum skype e.d. laat het weten!

Trade007,

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 4 months ago #11652 by Jelle
Replied by Jelle on topic Zal me even netjes voorstellen!
Beste Trade007,

Van harte welkom op het forum! Zo te lezen ben je behoorlijk serieus bezig met traden en dat is in ieder geval een van de belangrijkste voorwaarden om ook succesvol te worden.

We hebben op forexinfo ook een sectie met forex strategie artikelen , wellicht dat je daar ook nog wat interessants kunt vinden.

Mocht je verder vragen hebben, aarzel niet ze te stellen!

Nogmaals veel succes! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: Trade007

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.330 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl