Topic-icon Hallo!

More
1 year 2 months ago #11773 by Beukiie
Hallo! was created by Beukiie
Hoi allemaal!

ik ben Dion, en ben sinds kort erg geintresseerd geraakt in de forex wereld.

ik ben van beroep process operator bij de Shell, en maak daar de benzine die jullie tanken.

ik doe dit in vol-continue dienst, in cyclusen van 10 dagen, 6 dagen werken, 4 dagen vrij.

en in die 4 dagen vrij verveel ik me regelmatig de *&^&)*(.

totdat er een staigair hier op de stoep stond die me vertelde over de forex!

sinds dien zo geboeid, dat ik het als " par-time" baantje wil gaan uitvoeren in mijn 4 vrije dagen!
met name het scalpen lijkt me erg leuk, want ik zoek iets waar ik mee bezig kan zijn.

heb inmiddels Forex voor ambitieuze beginners en het boek de kunst van het traden uitgelezen, en al aardig wat oefen uurtjes erop zitten met een demo account, waarbij ik nog steeds diverse systemen aan het testen ben..

zit momenteel een beetje vast, vandaar dat ik nu dus het forum door ga spitten :) op zoek naar een rendabel scalping systeem wat simpel en begrijpelijk is. waar ik me gemiddeld zo'n 3 dagen per week mee bezig ga houden.

mochten er tips/trics zijn, hoor ik ze graag!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #11775 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hallo!
Van harte welkom op het forum Beukiie!

Leuk dat je ook door de forex 'bug' geraakt bent. Zo te lezen ben je er ook aardig serieus mee bezig, wat een belangrijke voorwaarde is voor succes als forex trader.

Uit je post begrijp ik dat je je wilt ontwikkelen als scalper, oftewel (zeer) kortlopende trades. Dit is zeker een van de meest spannende manieren van handelen, maar als beginner is het misschien verstandiger om eerst op posities te handelen die iets langer open blijven, zeg minimaal een paar uur.